Tid til at investere i Vestas?
Fra : SOC

Dato : 28-11-04 13:41

Nogen der har et råd eller en mening om hvorvidt det ville være fornuftigt
at investere i Vestas efter det store fald i fredags?

MVH
Simon

---

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-11-04 15:40

SOC wrote:

> Nogen der har et råd eller en mening om hvorvidt det ville være fornuftigt
> at investere i Vestas efter det store fald i fredags?

Vent! Amerikanerne har haft lukket på grund af Thanksgiving, så de har
endnu ikke haft mulighed for at sælge ud af aktien. Mit gæt er, at vi
vil se endnu et fald mandag/tirsdag, og at den derefter vil falde støt i
ganske lang tid fremover (dog med opture indimellem). Hvis du ikke er
ekstremt risikovillig, så find dig en anden aktie at lege med.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Steen Johansen

Dato : 28-11-04 23:56

"SOC" <ozer@worldonline.dk> wrote in message
Nogen der har et råd eller en mening om hvorvidt det ville være fornuftigt
at investere i Vestas efter det store fald i fredags?

MVH
Simon

En af gruppens skrapsakker Frithiof Andreas Jensen skriver at den først når
den først når bunden ved kurs 40 ----
Jeg håber ikke han har ret for så har jeg mistet 40000 kr
MvH Steen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-11-04 10:56

Steen Johansen wrote:

> En af gruppens skrapsakker Frithiof Andreas Jensen skriver at den først når
> den først når bunden ved kurs 40 ----
> Jeg håber ikke han har ret for så har jeg mistet 40000 kr

Hvis du frygter, han har ret, hvorfor sælger du så ikke?

Jeg har absolut ingen tiltro til det selskab (1), men havde alligevel
købt lidt som en satsning på, at Kerry vandt valget, og at det ville få
kursen op. Men selv hvis han havde vundet, havde jeg ingen intensioner
om at beholde aktien hen over kvartalsmeddelelsen. Jeg tjente cirka
1.500 kroner, og er lykkelig, når jeg tjekker kursen i disse dage.

(1) Vestas har tidligere undladt at fortælle om stærk ændrede
forventningen i god tid, men har i stedet gemt oplysningen til
regnskabs-/kvartalsmeddelelser. Det er absolut ikke troværdigt, og på
kanten af børsreglerne.

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-11-04 17:45

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message
Hvis du frygter, han har ret, hvorfor sælger du så ikke?
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox
http://kimludvigsen.dk

Jeg er en pivskid for så mister jeg 25% så jeg beholder dem de næste par år
Men godt er det ikke

MvH Steen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-11-04 18:00

Steen Johansen wrote:

> [...]
>
> Hvis du frygter, han har ret, hvorfor sælger du så ikke?
>
> Jeg er en pivskid for så mister jeg 25% så jeg beholder dem de næste par år

Tag og læs Frithiofs indlæg
news:41aaf15a%240%2422340%24edfadb0f@dread14.news.tele.dk og bliv ved
med at læse indlægget, indtil du forstår det. Jeg har haft samme
holdning som dig, og skal indimellem stadig kæmpe mod rygradsfølelsen,
om at man ikke har råd til at sælge.

Alt tyder på, at Vestas skal yderligere ned. Hvis endelig du har så
meget tiltro til selskabet, så kan du altid købe igen, når aktien har
nået noget, der ligner en bund.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Et sikkert investeringstip: Brug Firefox og få mere ud af internettet