Import af software fra USA
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 12:14

Det har helt sikkert været oppe før:

Jeg står i den situation at jeg skal til at importere software fra USA som
skal sælges videre i EU og sikker non-EU.

Softwaren downloades fra en side og jeg betaler så en pose penge over Visa
for softwaren. Det vil jo egentligt siges at den importeres til Danmark, men
hvordan er reglerne for dette ?

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 12:19

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for softwaren. Det vil jo egentligt siges at den importeres til Danmark,

Jeg svarer selv
http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=92038&vID=0

Det er sgu da for fedt

I rest my case