tvkort til 30tommer lcd ?
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 28-11-04 01:36

ved ikke helt om dette er den rigtige gruppe men prøver lige aligevel

Hej jeg har en LG-rz30lz50 lcdskærm og min pc er tilsluttet der var
desværre ikke PIP som dur sådan at jeg kan have pc på den ene halvdel
og tv på den anden men nu tænker jeg at løsningen er at jeg køber
et tvkort til pcen, og nu mit spørgsmål er der noget specialt jeg skal
lede efter min skærm er 30tommer og kører 1280/768 jeg vil gerne have
et kort der kan dække det halve af skærmen så jeg kan have min
explorer osv på den anden halvdel, hvad skal sådan et kort så hedde,
koste og være i opløsning osv ?

på forhånd tak

jeg har engang haft et pinnaclekort som jeg var tilfreds med på min
19tommer pcskærm men nu er det en 30tommer lcd så er lidt nervøs for
at købe noget der kun kan vise et lille bitte billede, er ikke så god
til at regne opløsninger ud

Fra : MAT

Dato : 28-11-04 11:13

> Hej jeg har en LG-rz30lz50 lcdskærm og ...

Har haft kik på en LG-rz30lz skærm, men der er tilsyneladende to typer:
LG-rz30lz50 og LG-rz30lz13. Kender du forskellen og er du tilfreds med din
LG-rz30lz50?

Venligst

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 28-11-04 17:06

On Sun, 28 Nov 2004 11:12:50 +0100, "MAT" <mat@hotmail.com> wrote:

> [...]
>LG-rz30lz50 og LG-rz30lz13. Kender du forskellen og er du tilfreds med din

ja jeg kiggede på dem begge, faktisk en enkelt gang ved siden af
hinanden, 13eren har dårligere billede end 50eren, så simpelt er det
og jeg mener heller ikke at der er dvi-indgang på 13eren som der
er på denne her, perfekt computerskærm og det flotteste lcdbillede jeg
har set i 30tommer, uden tvivl og jeg gloede påmange, jeg er fuldt
tilfreds, har i øvrigt lige set i en reklame i dag vist nok fra fona
at de får en lg rz32lz50 til 20000kr , jeg gav også 20000 for min med
med vægbeslag fogelbeslag er det der fylder mindst så det kommer mest
ind imod vægen, jeg har ikke set den i 32tommer men jo mindre de
bliver jo bedre ser billedet jo ud men det er billigt for den
32tommer

Fra : MAT

Dato : 29-11-04 18:39

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ind imod vægen, jeg har ikke set den i 32tommer men jo mindre de
> bliver jo bedre ser billedet jo ud men det er billigt for den

Det undrer mig at 13 er bedre end 50, for RZ-30LZ13 er dyrest og har på
papiret de bedste specifikationer:
30" 1280x768 skærm med betragtningsvinkel 176/176 (S-IPS panel), kontrast
450:1, klarhed 450 cd/m2, 3 Scart-porte, samt S-Video, AV, VGA, og
DVI-D-port, jf. bl.a. http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=70564 (kr
20.365,-) og
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=323789 (Euro
1.899,-) sammenlignet med RZ-30LZ50 (kr. 15.595,-) med betragtningsvinkel
170/170, kontrast 350:1 og klarhed 450 cd/m2 jf.
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=110902 .....!? Og på LG's egen
hjemmeside
http://www.lge.com/catalog/prodlist?categoryId=CTG1000436&modelCategoryId=CTG1000444&parentId=ROOT
findes RZ-30LZ50 ikke, kun RZ-30LZ13 og her har RZ-30LZ13 betragtningsvinkel
170/170.

Venligst

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 29-11-04 19:36

On Mon, 29 Nov 2004 18:38:32 +0100, "MAT" <mat@hotmail.com> wrote:

>"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

>Det undrer mig at 13 er bedre end 50, for RZ-30LZ13 er dyrest og har på
>papiret de bedste specifikationer:

jeg tror at du bytter rundt på dem, 50eren er den flotteste og også
den dyreste ! 50eren stod til 21 imens 13eren stod til 18 og lige
meget hvad så er 50eren flottest og også den nyeste model derfor med
den nyeste teknologi, så jeg syntes at det er logisk at 50eren er
bedst. jeg ventede til jeg havde råd til 50eren 13eren havde jeg
kigget på flere gange uden at være imponeret men det kan måske være en
smagssag hvad ved jeg, 50eren er under alle omstændigheder nyest og
dyrest, jeg orker ikke at kigge på linkene da jeg roder med min nye
dinova keyboard lige nu