UV-guide
Fra : Søren Bergh Jensen

Dato : 27-11-04 18:47

Hej gruppe

Jeg har i de seneste dage prøvet at komme ind på UV-guide, men jeg får en
fejlmelding om at "serveren blev ikke fundet eller der opstod en DNS-fejl".
Er siden blevet lukket?

M.v.h.
Søren Bergh Jensen

Fra : Kalle

Dato : 28-11-04 04:40

Hej Søren

Så vidt jeg ved, har den været lukket et godt stykke tid.
Tales ved når tid kommer tid.

Hilsen Casper

Fra : Bo Meyer

Dato : 28-11-04 11:49

Søren Bergh Jensen wrote:

> Jeg har i de seneste dage prøvet at komme ind på UV-guide, men jeg får en
> fejlmelding om at "serveren blev ikke fundet eller der opstod en DNS-fejl".
> Er siden blevet lukket?

Hej,

Jeg overgav uvguide.dk og uv-guide.dk til Kasper Andersen for nogle år
siden, så han kunne hoste domænerne på en af sit eget firmas web-hoteller.

Han har åbenbart nu valgt at fjerne domænerne fra DNS.

http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?ip=&host=uvguide.dk&ns=&pageid=78&action=cmsview&lang=da:

uvguide.dk    7200   NS
NonExistent.dk-hostmaster.dk

Jeg beholdte en kopi af programmellet og har nu internetforbindelse
igen, så adgang til dykinfo data, kan igen ske via min egen server, på
følgende (lidt sjove) måde: http://net-hotel.dk/uv-guide.dk/

Med venlig hilsen
Bo Meyer

Fra : Søren Bergh Jensen

Dato : 28-11-04 20:27

Hej Bo

Tak for dit svar og især tak fordi du har lavet en adgang til dykinfo. Det
er et rigtigt godt program når man skal finde lidt info omkring vrag.

M.v.h.
Søren Bergh Jensen