Peber øger forbrændingen?
Fra : Morten

Dato : 27-11-04 15:37

Hejsa

Jeg har hørt at peber skulle øge din forbrænding, men er der ingen
begrænsninger her?

For hvis det passer, så kunne du jo købe sådan nogen tomme pille-kapsler og
fylde dem op med peber, og så tage en del af dem hver dag - jo mere du
spiser jo flere peber-kapsler tager du, og du ville tabe dig uanset hvad..

Det lyder for nemt, så der er sikkert nogle ting der ikke passer ved det -
er der nogen der ved noget om det?

/Morten

Fra : peet_dk

Dato : 28-11-04 13:38