Stumpemarkeder i udlandet
Fra : Henrik Damgaard

Dato : 27-11-04 13:27

Hej allesammen.
Så er det mere tid til at skrue end til at køre.
I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at finde lidt forskellige stumper
til diverse projekter.
Var en tur i Herning. Fandt lidt, men der er lige 4 timer hver vej (Bor i
Gilleleje).
Når man alligevel skal køre lidt længere, var der måske mulighed for, at der
var lignende stumpemarkeder i enten Sverige eller Tyskland.
Hvis der er nogen, der kender til sådan noget, og måske endda har adresse
eller link, så vil jeg blive glad for at høre det. Så kan man allerede nu få
sat nogele datoer ind i kalenderen.

Henrik Damgaard
BMW R1100S, BMW R5 (og en R50/5 i klasser), samt en næsten færdigrenoveret
Honda CD 350 K4 som datteren skal have når hun bliver 18.

Fra : Jens Jessen

Dato : 27-11-04 18:54

Mannheim i Sydtyskland. 6-7 gange større end Herning.
Der er marked to gange om åtet - sidst i oktober/først i november og et
forårsmarked i april. Se bladet Markt for datoer + de 1000 andre store
stumpemarkeder.
Motor Press
V/Journalist Jens Jessen (DjF)
Skanderborgvej 140