Grafikkort
Fra : Peet

Dato : 27-11-04 11:18

Hej er der nogen der kan hjælpe mig jeg vil have en nydt Grafikkort og vil
ikke bruge mere end ca 2000kr jeg køre nu med ATI Radeon 9800Xtreme / 128
bit / 400 MHz / 85 Hz / AGP 8x Analogt videosignal men vil har et nydt

MVH Peet

Fra : Marni

Dato : 27-11-04 13:03

"Peet" <p-lund@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
> ikke bruge mere end ca 2000kr jeg køre nu med ATI Radeon 9800Xtreme / 128
> bit / 400 MHz / 85 Hz / AGP 8x Analogt videosignal men vil har et nydt

OT: Ikke fordi det betyder så meget; men 'nyt' er uden 'd'.

Venligst,
Martin.

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 27-11-04 16:40

"Peet" <p-lund@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke bruge mere end ca 2000kr jeg køre nu med ATI Radeon 9800Xtreme / 128
> bit / 400 MHz / 85 Hz / AGP 8x Analogt videosignal men vil har et nydt

Tja, hvis en havde spurgt om hvilket kort jeg ville anbefale til under 2000
kr, ja så ville jeg nok have foreslået et Radeon 9800 Pro kort med 128 MB
RAM fra fx HIS da de fås med meget stille blæsere.
Eller at de evt. kunne vente på at Geforce 6600 GT kommmer til AGP eller at
Geforce 6800 kort falder i pris.

Men det giver jo ikke ikke meget mening, når man ser på det kort du har nu,
så medmindre de 2000 kr er inklusiv det du kan få for salg af det gamle
ville jeg ikke anbefale dig opgradere, hvis 2000 kr er grænsen. Du vil ikke
rigtigt får noget ud af pengene.

Mvh. Martin Sinkjær.