Downloade Mac wallpaper hvor?
Fra : Søren Rohde

Dato : 26-11-04 22:19

Hej,

Jeg er træt af de præinstallerede Windows wallpapers, og er ret vild med et
jeg har set på en MAC bærbar;
http://www.vizspring.com/aboutus/images/drewdesktop.jpg

Jeg vil tro at det er en standard MAC ting, men den kan vel oxo bruges på en
windows maskine. Min skærm er på 1400 x 1050 pix.

Har forsøgt på Google uden held - kan man ikke hente den slags et sted???

Søren

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 26-11-04 22:30

Søren Rohde <fam_rohde@stofanetV∆K.dk> wrote:

> [...]
> windows maskine. Min skærm er på 1400 x 1050 pix.
>
> Har forsøgt på Google uden held - kan man ikke hente den slags et sted???

Du kan da få den af mig (1600x1024):
http://www.ravnekrogen.dk/AquaBlue.jpg

En ægte Mac er dog en bedre følelse

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Søren Rohde

Dato : 26-11-04 22:35

""Preben Bødker Nielsen"" <spam@events.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan da få den af mig (1600x1024):
> http://www.ravnekrogen.dk/AquaBlue.jpg

mange tak - det var hurtigt.

> En ægte Mac er dog en bedre følelse

Uden tvivl, de har sgu styr på designet. Måske man skulle overveje sådan en
næste gang...

God weekend.

Mvh. Søren