For eller bagklog?
Fra : Kathrine

Dato : 26-11-04 21:28

Når man nu er inviteret til alverdens arr. i den kommende tid (og i
denne uge) og igang med VægtVogterne. Hvad gør man så klogest, når man
gerne vil deltage lidt i festlighederne?

Dropper VV helt i den pågældende uge?
Spiser helt efter reglerne til alle måltiderne?
Spiser efter reglerne til alle andre måltider end til arr.?
Sparer en masse points op på forhånd?
Sparer en masse points op bagefter?
River ugen ud af kalenderen og er ligeglad med vægten i den uge?

Jeg er nemlig igang med en _hæslig_ partyuge med restauranter og
adventshalløj og er helt rundt på gulvet.
Jeg spiser stort set ikke andet end frugt og grønt til alle andre
måltider end dem ude i byen for ikke at spise alt for meget. Men jeg kan
ikke blive klog på, om det er en ok måde eller om det ødelægger min
forbrænding. Eller om jeg skal lave en ny strategi. Jeg har det lidt
svært ved at skulle stå på vægten på mandag uden at have tabt mig, da
jeg, trods festlighederne, har ydet en stor indsats for at blive på
sporet.
--
Kathrine

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 27-11-04 15:06

Kathrine (katras@fjerndette.ofir.dk) skrev følgende:

> [...]
> Sparer en masse points op på forhånd?
> Sparer en masse points op bagefter?
> River ugen ud af kalenderen og er ligeglad med vægten i den uge?

Jeg ville forsøge at spare points op på forhånd og spise efter reglerne
til alle andre måltider end, når du er ude. Til de festlige måltider
ville jeg spise så fornuftigt som muligt og så iøvrigt affinde mig med,
at sådan en uge "koster" lidt på vægtregnskabet.

God fordøjelse

Henriette Døssing

Fra : Kathrine

Dato : 29-11-04 20:32

"Fischer & Døssing" skrev:

> [...]
med,
> at sådan en uge "koster" lidt på vægtregnskabet.

Puha, det holdt hårdt! Men jeg sparede og sparede - og vandt! Jeg
fik god mad og tabte mig alligevel.
Men det er bestemt ikke en metode der kan anbefales, da det kræver helt
vild selvkontrol at spare SÅ meget op som en julebuffet kræver *GGG*
Godt at jeg er tilbage på normale points igen og ikke har det store
planer i denne og næste uge.
--
Kathrine