ComboBox
Fra : Søfren

Dato : 17-05-01 21:55

Jeg er ganske og aldeles nybegynder i VB, så for de fleste er dette nok et
banalt spørgsmål, som jeg ikke har kunne finde et svar på andre steder:

Når jeg opretter en ComboBox, hvordan får jeg så angivet de forskellige
valgmuligheder, der skal være når man åbner vinduet ?, f.eks.:

(ingen)
100
200
300
400
500

på forhånd tak for et svar
Lars Henrik Søfren
soefren@worldonline.dk

Fra : Søfren

Dato : 17-05-01 22:02

Glemte at skrive at det er VB 6.0 !
Lars Henrik Søfren

Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-05-01 22:28

> Når jeg opretter en ComboBox, hvordan får jeg så angivet de forskellige
> valgmuligheder, der skal være når man åbner vinduet ?, f.eks.:

> [...]

Private Sub Form_Load()

combo1.AddItem ""
combo1.AddItem "100"
combo1.AddItem "200"
combo1.AddItem "300"
combo1.AddItem "400"
combo1.AddItem "500"

combo1.ListIndex = 0

End Sub

--
Venlig Hilsen/Best Regards

Henrik

Fra : Søfren

Dato : 18-05-01 22:09

Tusind tak for hjælpen - tænkte nok det var ret simpelt - og det fungerer
bare !
Lars Henrik Søfren