Hvad skal jeg vide - småsalg.
Fra : Stig N. Færch

Dato : 26-11-04 15:40

Hej,

Jeg har meget lidt forstand på moms, told osv. og håber så derfor på
lidt
vejledning.

Udover ovenstående. Så var der også en der skrev:
> Og man skal aflevere udvidet selvangivelse ikke ?

Er det korrekt? Og er det noget jeg skal være bange for?

Mvh Stig

Fra : Holst

Dato : 26-11-04 15:56

Stig N. Færch wrote:

> [...]

Man skal være momsregistreret for at kunne trække moms fra. Ligesom man
skal være momsregistreret for at kunne opkræve moms.

Ja.

> Er det korrekt? Og er det noget jeg skal være bange for?

Der er meget at værre bange for, men start af en lille virksomhed er nu
ikke en af dem.