VS: Lakridspiber
Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 26-11-04 13:42

Hvad sker der....
Var idag nede og købe 2 lakridspiper og til min store skræk var det røde
krymmel fjernet.

Er der bare ingenting der er som det engang var........

Ta kampen OP

--
Svar i NG eller på rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk
mvh Rasmus Pedersen

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-11-04 15:29

Rasmus Pedersen [6000] wrote:
> [...]
> røde krymmel fjernet.
>
> Er der bare ingenting der er som det engang var........

Mener da bestemt der er rødt krymmeæ på dem man køber i enkelt pakninger?
Købte en hel kasse i tyskland for noget tid siden, og der var det dejlige
drys også på!

Ingen lakridspibe uden krymmel!

MVH Mads Stetter

Fra : kim\(bandit600\)

Dato : 26-11-04 17:51

"Rasmus Pedersen skrev i en meddelelse
> Hvad sker der....
> Var idag nede og købe 2 lakridspiper og til min store skræk var det røde
> krymmel fjernet.
>
> Er der bare ingenting der er som det engang var........

Skandaløst!!!

Har heller ikke rigtigt vænnet mig til at raider har skiftet navn!

Fra : Tommy Fer

Dato : 26-11-04 19:38

"Rasmus Pedersen [6000]" <rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:41a72487$0$66404$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad sker der....
> Var idag nede og købe 2 lakridspiper og til min store skræk var det røde
> krymmel fjernet.

ER HELT SIKKER PÅ at der er tale om et KOPI PRODUKT *GYS*

i foråret var jeg til MC udstilling i hmaburg der købte vi en kasse af de
originale Skipper Piber! med krymmel...

> Er der bare ingenting der er som det engang var........

Nej.. :S verden er af lave..

> Ta kampen OP

mvh Tommy Fer

Fra : Shsj

Dato : 26-11-04 23:48

"Tommy Fer" <NOSPAM@FOTOFer.dk> skrev i en meddelelse
....OT-blablabla...

> Nej.. :S verden er af lave..

....Aaaaaaaaaaad! Hvor ulækkert!

> mvh Tommy Fer

Shsj

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 26-11-04 21:42

> [...]
> krymmel fjernet.
> Er der bare ingenting der er som det engang var........
-----------
Ja det er ikke som det har været..
Slikpriserne er også skyhøje! Kunne være at man skulle købe lidt aktier i
bonbon..
Det må være der de helt store penge er..!

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Eg Egemarke

Dato : 26-11-04 22:49

Eller knalde en hel flok fluer og flytte til sverige hvor man køber et helt
Kg altså 1000 Gram bland selv slik for 39 Skr hvilket gir ca 32 Kr
At man kan få sin drømme Mc uden afgift er selvfølgelig en lille biting !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Gert Schlæger

Dato : 27-11-04 14:25

Rasmus Pedersen [6000] wrote:

> [...]
> krymmel fjernet.

> Er der bare ingenting der er som det engang var........

.... sidder og smågriner. Det er HELT sikkert blevet vinter her i NG'en

Mch Schlæger

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 27-11-04 15:05

> ... sidder og smågriner. Det er HELT sikkert blevet vinter her i NG'en

> Mch Schlæger
----------
Loller også lidt.. hehe..

Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 29-11-04 21:44

Tja ja det er da blevet vinter men har da lige købt en ny cykel igår

ZX6R til mig 98ér
mvh Rasmus

Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 29-11-04 21:46

var så nedtrygt over de piber at jeg måtte bruge nogle penge
HE

"Rasmus Pedersen [6000]" <rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:41ab8a10$0$66398$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Dennis Christensen [~

Dato : 01-12-04 18:53

Det er noget pis med de piber

--
Mvh.
Dennis Christensen

"Rasmus Pedersen [6000]" <rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:41ab8a84$0$66401$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-11-04 18:55

"Dennis Christensen [6000]" <denn80FJERN@stofanet.dk> wrote in message
> Det er noget pis med de piber
>
> --
> Mvh.
> Dennis Christensen

Piver over piwerne?

Mvh

Aragorn_DK - også piweløs p.t.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-11-04 22:29

> var så nedtrygt over de piber at jeg måtte bruge nogle penge
> HE
---------------
Hehe.. Ja det er vidst lykkedes..

Til'lige'lykke med købet! (Cyklen) hehe..

Fra : J.C.Kløve

Dato : 29-11-04 23:31

Så var det lige at Rasmus Pedersen [6000] Skrev
> [...]
> det
> røde krymmel fjernet.
>
> Er der bare ingenting der er som det engang var........

Lakridspibe (Skipper pibe) indkøbt dags dato MED rød krymmel.
Det var en lettelse at der stadig findes originale ordentlige piber
på markedet
Du må have købt en asiatisk kopi!
og hvem ved...
Måske går det med piberne som med kværnene
Til sidst kommer de alle fra asien, uden krymmel, men i en meget
ensartet udførelse

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -
http://www.dfmc.dk/?id=223
DMCN #745

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-12-04 14:45

Rasmus Pedersen [6000] wrote:
> Var idag nede og købe 2 lakridspiper og til min store skræk var det røde
> krymmel fjernet.
> Er der bare ingenting der er som det engang var........

Det er skræmmende så lidt folk i denne tråd ved om lakridspiber..

Skipper's piber kan fås både med og uden krymmel, dem i
enkeltpakninger er typisk uden (jeg tror ikke de kan fås med?)
hvorimod dem der ikke er pakket i enkelt-pakninger er med krymmel.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)