Hauppauge WinTV PVR ?
Fra : John Doe

Dato : 17-05-01 21:51

Hej!

Har nogen her erfaringer med Hauppauge's nye WinTV PVR, som efter sigende
skulle kunne lave realtime video-capture med MPEG2 hardware-enkodning ???
Jeg har ikke kunnet finde mange tekniske detaljer omkring kortet, f.eks.
CVBS/S-Video input/output etc... Er der nogen her, som ved mere om kortet,
end der umiddelbart fremgaar af
http://www.hauppauge.com/html/wintvpvr_datasheet.htm ??

Eventuelle kommentarer modtages gerne..

/Brian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-05-01 11:24

Hej John / Brian

Jeg kender det ikke, men det ser godt ud, bemærk dog at Win2k pt ikke
understøttes.
Hauppauge kort plejer at være gode, jeg havde dog et engang, som ikke havde
lyd på tv-billedet, men det en produktionsfejl.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Brian Ipsen

Dato : 18-05-01 17:27

On Fri, 18 May 2001 12:23:30 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<milux@image.dk> wrote:

> [...]
>Hauppauge kort plejer at være gode, jeg havde dog et engang, som ikke havde
>lyd på tv-billedet, men det en produktionsfejl.

Well, mit valg vakler mellem WinTV PVR og Sigmadesigns DVR. DVR er
koster godt nok 3 gange så meget som PVR, men ifølge et review på
http://www.cyberport.com/~tangent/video/reviews/ er pengene givet godt
ud... Eneste problem er så bare, at der heller ikke er W2K drivere til
DVR kortet endnu....

/Brian