headset til alm. telefon
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 25-11-04 23:03

Hej,

Nogen, der ved om man kan få et headset til en alm. fastnet-telefon? Jeg
prøvede hos en lokal kontorforsyning og de havde mange til mobiltelefoner
m.v. eller nogen til fastnet-telefoner, som dog så krævede et særligt stik.

hilsen
Uffe

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-11-04 01:15

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in

> [...]
> havde mange til mobiltelefoner m.v. eller nogen til
> fastnet-telefoner, som dog så krævede et særligt stik.

HVad har du af telefon ?

"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-11-04 08:20

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> wrote in message

> HVad har du af telefon ?

En Brother Fax-T74 med indbygget telefon.

Fra : Søren Høj Pedersen

Dato : 26-11-04 15:02

se evt. http://www.top-salg.dk/shop/default.asp

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 18:15

Nu har jeg bestilt en "Doro Comfort 11", så må jeg se om den virker som
forventet, når den lander om et par dage.

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 10:06

> Nu har jeg bestilt en "Doro Comfort 11", så må jeg se om den virker
som
> forventet, når den lander om et par dage.

Den virker fint

Fra : Søren Høj Pedersen

Dato : 26-11-04 15:02