Delvis tømning af papirkurv?
Fra : Thomas Yde Fotografi

Dato : 25-11-04 22:12

Hej NG

Er der nogen der ved om man kan, og i så fald hvordan man kun fjerner noget
af indholdet fra papirkurven.
Jeg har behov for kun at slette det der er ældre end 6 måneder eksempelvis.

Håber på hurtigt svar og meget gerne direkte på fotograf@thomasyde.dk

På forhånd mange tak!

Venligst...

yde

Fra : (2200) Henrik Enslev

Dato : 25-11-04 22:36

Thomas Yde Fotografi <fotograf@thomasyde.dk> wrote:

> [...]
> af indholdet fra papirkurven.
> Jeg har behov for kun at slette det der er ældre end 6 måneder eksempelvis.

Jeg vil nu også gerne høre læsningen, hvis der er nogen

Henrik Enslev

Fra : Erik Richard

Dato : 25-11-04 23:33

Hej Thomas & Henrik

(2200) Henrik Enslev wrote:
> [...]

Under OS 9.x kunne man bruge et lille program, der hed 'Safe Delete',
den kunne man indstille til at slette visse mapper, mens andre blev bevaret.

> Jeg vil nu også gerne høre læsningen, hvis der er nogen

Jeg tror, løsningen for jer begge er 'TrashTimer 1.0'. Den kan faktisk
det samme som Safe Delete, og den her er lavet som en preference pane.
<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24806>.

mvh. Erik Richard

sendt BCC til Thomas
<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 25-11-04 22:59

Thomas Yde Fotografi <fotograf@thomasyde.dk> wrote:

> Hej NG
>
> Er der nogen der ved om man kan, og i så fald hvordan man kun fjerner noget
> af indholdet fra papirkurven.

1. Åbn papirkurven.
2. Sorter erfter dato.
3. Træk alt hvad der ikke skal slettes over i en anden mappe.
4. Tast Æble+Shift+Delete
5. Flyt de flyttede emner tilbage til papirkurven.

> Jeg har behov for kun at slette det der er ældre end 6 måneder eksempelvis.

Har du seriøst ting liggende der i måneder!

> Håber på hurtigt svar og meget gerne direkte på fotograf@thomasyde.dk

Usenet er usenet

--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg