Skærme
Fijala 3554
17 TFT anbefalinger
Fra : Steen Larsen

Dato : 25-11-04 20:11

Jeg har netop forkastet nummer to VP171s da jeg ikke kan leve med det
mænster den efter min mening har.
Når jeg ser på en ensfarvet baggrund er det som om der er et finmasket
net på skærmen og når man ser billeder på den har den antydning af den
kedelige effekt man ser når man kun har 256 farver.
Jeg sammenligner den med en TFT-skærm på en Apple iMac og en bærbar og
kan ikke forstå at kvaliteten af ViewSonics pro-serie er så ringe.
Har jeg bare været rigtig uheldig at få to dårlige i rap eller er det
sådan de er?
Er der nogen som seriøst kan anbefale andre - jeg har set lidt på en
Samsung 172X.

Brgds Steen

Fra : Zulu

Dato : 25-11-04 20:17

"Steen Larsen" <steen.remove@this.lykking.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan ikke forstå at kvaliteten af ViewSonics pro-serie er så ringe.
> Har jeg bare været rigtig uheldig at få to dårlige i rap eller er det

Prøv at læse her:
http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/response-8.html

Zulu

Fra : Morten Jensen

Dato : 27-11-04 09:41

Du må have fået nogen skod skærme - har 2 af samme samt en 18,1'er og de er
noget nær perfekte. næsten på højde med min arbejdsskærm Dell FP2001.

MVH
Morten

Fra : Zulu

Dato : 28-11-04 17:11

Morten Jensen wrote:
> Du må have fået nogen skod skærme - har 2 af samme samt en 18,1'er og
> de er noget nær perfekte. næsten på højde med min arbejdsskærm Dell
> FP2001.

Jeg har altså ikke fået nogen skærme...
Hvis det er Steen Larsen, du mener, så svar på hans indlæg og ikke mit.

Zulu