Drake Hogestyn
Fra : Per Vadmand

Dato : 25-11-04 14:24

Er der nogen, der har et kvalificeret gæt på, hvordan stjernen (og kandidat
til titlen som verdens dårligste skuespiller) Drake Hogestyn - John Black i
"Horton-sagaen" (Days of our Lives) udtaler sit besynderlige efternavn?

Per V.

Fra : Sune Nissen - david-~

Dato : 25-11-04 15:05

"Per Vadmand":
> [...]
> kandidat til titlen som verdens dårligste skuespiller) Drake Hogestyn -
> John Black i "Horton-sagaen" (Days of our Lives) udtaler sit besynderlige

Det udtales: Hogestyn

--
-Sunz
http://david-beckham.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-11-04 15:44

"Sune Nissen - david-beckham.dk" <sune23@NOSPAMworldonline.dk> wrote in
message news:41a5e66e$0$13756$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Per Vadmand":
>

> Det udtales: Hogestyn

Åh, tusind tak, så kan jeg sove roligt!

Per V.

Fra : Sune Nissen - david-~

Dato : 25-11-04 15:46

"Per Vadmand":

> Åh, tusind tak, så kan jeg sove roligt!

Det kunne du måske ikke før?

--
-Sunz
http://david-beckham.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-11-04 15:54

"Sune Nissen - david-beckham.dk" <sune23@NOSPAMworldonline.dk> wrote in
message news:41a5f017$0$13753$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Per Vadmand":

> Det kunne du måske ikke før?

Nej, min hjerne blev ved med at kværne: "Håukstyn, Hokstejn, HodjÆstin,
Hodjestyn etc. etc...."

Per V

Fra : Sune Nissen - david-~

Dato : 25-11-04 16:09

"Per Vadmand":
> Nej, min hjerne blev ved med at kværne: "Håukstyn, Hokstejn, HodjÆstin,
> Hodjestyn etc. etc...."

Tror det er "Håukstyn" så...

--
-Sunz
http://david-beckham.dk

Fra : Jesper

Dato : 25-11-04 17:09

Per Vadmand wrote:
> [...]
> "Horton-sagaen" (Days of our Lives) udtaler sit besynderlige efternavn?

Uden at vide det, vil jeg mene at det udtales Hodge-ston. Hodge, som i
bilmærket Doge.

/jesper

Fra : Otto J.

Dato : 25-11-04 17:20

Hurra for google: Fra
http://community-1.webtv.net/DrakeRocks/WorldwideDrake/

Okay, here is a quick lesson on how to say Drake's last name, CORRECTLY,
LOL. Drake is NOT a pig, he isn't a HOG either. So it isn't HOGestyn. The
"O" is pronounced as it sounds, like "Ohhh." The "tyn" is pronounced like
TIN. So say it as it sounds...Drake HOgesTIN.

Mvh. Otto

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-11-04 18:28

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> "O" is pronounced as it sounds, like "Ohhh." The "tyn" is pronounced like
> TIN. So say it as it sounds...Drake HOgesTIN.

Tak!

PEr V.