MC database
Fra : J.C.Kløve

Dato : 25-11-04 08:58

Det er en fin fin database du der har fået banket op Tony, og der
ser ud til at komme flere og flere modeller med, så populær må man
vel også kalde den

Dog en ting jeg ikke helt er med på...
Når jeg forsøger at "rette" i informationerne, bliver jeg kastet
tilbage på "default"
Er det mig der har "probs", eller mangler det sidste lige for at
"beta" er oppe at køre?

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -
http://www.dfmc.dk/?id=223
DMCN #745

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 25-11-04 09:10

> [...]
> tilbage på "default"
> Er det mig der har "probs", eller mangler det sidste lige for at

Det sker også for mig. Møg irriterende!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-11-04 12:05

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:30libaF32888nU1@uni-berlin.de...

> Det sker også for mig. Møg irriterende!

Ups! Det er slet ikke meningen at I skulle have den knap på jeres version.
Den redirecter til forsiden fordi siden tjekker hvem der tilgår den - det er
nemlig mig, der tester på den indtil den er klar til brug

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : J.C.Kløve

Dato : 26-11-04 09:15

Så var det lige at Tony Lorentzen Skrev

> [...]
> version. Den redirecter til forsiden fordi siden tjekker hvem der
> tilgår den - det er nemlig mig, der tester på den indtil den er

aiiii - - - nu den væk..

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -
http://www.dfmc.dk/?id=223
DMCN #745

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-11-04 11:50

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> wrote in message

> aiiii - - - nu den væk..

Ja nemlig ja. Det' ingen problem.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Tue

Dato : 25-11-04 12:20

On Thu, 25 Nov 2004 08:57:50 +0100, J.C.Kløve wrote:

> [...]
> tilbage på "default"
> Er det mig der har "probs", eller mangler det sidste lige for at

I et forsøg på at rette data, kom jeg til at oprette to mc'er af samme
model. Hvor finder i "rette kanppen"?
--
Tue Jensen
SV650S - DT125LC

Fra : Anders Christensen

Dato : 25-11-04 21:10

Tue wrote:

> I et forsøg på at rette data, kom jeg til at oprette to mc'er af samme
> model. Hvor finder i "rette kanppen"?

Den har Tony nok fjernet da det ikke er meningen at almindelige brugere
skal have adgang til den før han er færdig med at teste det selv
(Se hans ovenstående post her i tråden)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-11-04 11:47

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote in message

> Den har Tony nok fjernet da det ikke er meningen at almindelige brugere
> skal have adgang til den før han er færdig med at teste det selv
> (Se hans ovenstående post her i tråden)

Jep! Rette-funktionen er nemlig ikke sådan ligetil idet systemet har
indbygget versionsstyring, så jeg skal lige have testet det ordentligt
igennem før det bliver lanceret (sikkert i løbet af weekenden)

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Jan

Dato : 26-11-04 07:58

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en fin fin database du der har fået banket op Tony, og der ser ud
> til at komme flere og flere modeller med, så populær må man vel også kalde
> den

hmmm, og hvad er det lige for en database der snakkes om??? eller er det kun
for de indviede
Har søgt i mine indlæg efter en link, men den er nok væk eller også har det
noget med øjnene at gøre (mine, måske)

Jan

Fra : Tue

Dato : 26-11-04 08:08