NUPO
Fra : Heidi C

Dato : 24-11-04 20:21

Nu synes jeg efterhånden at jeg har været omkring alle slankekure..... uden
held, tværtimod.
Så nu går jeg imod alle mine principper i gang med en pulverkur. Har lige
været i Føtex og investere i nupo-pulver og nu er jeg spændt på, hvad der så
sker....
Hvis nogen har erfaring med pulver-kur eller gode råd, så tager jeg gerne
imod.
(jeg vejer ca. 30 kg. for meget, er 25 år)
På forhånd tak.
:) Heidi.

Fra : Katjastrofen

Dato : 24-11-04 20:47

"Heidi C" <h.chr@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
gerne
> imod.
> (jeg vejer ca. 30 kg. for meget, er 25 år)

Tjaeh, det vigtigste må nok være, at du ikke kun spiser Nupo, fordi så
vil du alt for hurtigt køre træt i det. - Sørg for at ændre dine
kostvaner imens. - Problemet med Nupo er ofte, at folk godt kan tabe sig
med det, fordi - det er så nemt. Men når de så kommer ud i den virkelige
verden, hvor man jo ikke kan leve af Nupo, går det galt. Netop fordi, de
ikke har forstået at ændre kosten, at spise mindre osv.

Og ellers vil jeg bare ønske dig held og lykke.

mvh
Katja

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-11-04 20:48

"Heidi C" <h.chr@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu synes jeg efterhånden at jeg har været omkring alle slankekure.....
uden
> held, tværtimod.

Jeg tror det forholder sig sådan, at hvis man ikke kan tabe sig uden Nupo,
så vil man heller ikke kunne holde sig slank uden Nupo.

Du skal hellere få styr på dine spisevaner. Hvad med at prøve at læse Dr.
Phils bog, som andre er i gang med? Den handler om andet end maden.

Mvh. Lisbeth (som engang tabte 25 kilo i løbet af ca. et halvt på Nupo og
tog det hele og lidt til på igen straks Nupo-kuren var slut. Jeg trængte
SINDSSYGT til at spise som før, da kuren var slut. Jeg gør det aldrig
nogensinde igen!)

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 22:24

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41a4e6e4$0$13732$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
> tog det hele og lidt til på igen straks Nupo-kuren var slut. Jeg trængte
> SINDSSYGT til at spise som før, da kuren var slut. Jeg gør det aldrig

Hej Heidi

Kan kun holde med Lisbeth i denne sag!
Jeg var også på NUPO og tabte mig 17 kg i løbet af 4 måneder. Men lige så
snart jeg stoppede med pulveret igen, tog jeg det hele på igen. Det er meget
bedre at omlægge dine kostvaner. Det er svært i starten, men lige så snart
du er inde i det, tænker du slet ikke over det mere. Der er mange
hjemmesider med gode og sunde opskrifter. Prøv bla. www.slankeopskrifter.dk

Mvh
HP

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-11-04 22:56

> Jeg var også på NUPO og tabte mig 17 kg i løbet af 4 måneder. Men lige så
> snart jeg stoppede med pulveret igen, tog jeg det hele på igen. Det er
meget

Ja, jeg har lige den modsatte oplevelse. Smed 21 kg og tog dem ikke på igen.
Det var en nem og bekvem måde at tabe sig på, men man skal selvfølgelig ikke
gå amok i mad når man er færdig med kuren.

Mvh Maria

Fra : EnjoyNews

Dato : 24-11-04 23:29

Hold da op.. 21 kg.. det var flot..
Jer der har tabt jer på kuren.. var det ikke svært kun med pulver i de
måneder ? Eller spiste I noget ved siden af også ?

Kh Heidi

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 08:55

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hold da op.. 21 kg.. det var flot..
> Jer der har tabt jer på kuren.. var det ikke svært kun med pulver i de
> måneder ? Eller spiste I noget ved siden af også ?

Jo det var svært i starten. Til sidst vendte jeg mig til det, skulle bare
lige over den "vane" med at spise/have noget at tygge på. Grunden til at jeg
tog alt det tabte på igen er nok, at når man begynder at spise igen, er det
ufatteligt svært at holde sig fra alt det "forbudte" Man er jo fuldstændig
fokuseret på mad under sådan en kur, tænker hele tiden på det man ikke må
få. Når man så begynder at spise igen, er det svært ikke lige at snyde en
enkelt gang, som så bliver til flere, "Jeg har jo gjort det så godt og har
tabt så meget" tænker man.

Har intet imod NUPO, slet ikke, kan sikkert også finde på at brude det igen.
Men aldrig som sidst hvor jeg kun levede af det. Skal jeg på NUPO igen,
bliver det metoden hvor det bruges som "overspringer" for et måltid.

Mvh
HP

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-11-04 18:42

> Jer der har tabt jer på kuren.. var det ikke svært kun med pulver i de
> måneder ? Eller spiste I noget ved siden af også ?

Jeg spiste ved siden af - dvs mit varme måltid spiste jeg næsten hver dag,
og der røg også andre ting ned. Pulveret giver mulighed for lidt ekstra, så
det hele ikke bliver for surt, men giver samtidig alle de nødvendige
vitaminer, mineraler og sporstoffer, så kroppen higer ikke efter et eller
andet hele tiden.

Mvh Maria

Fra : Heidi C

Dato : 24-11-04 21:27

Jeg vil nu heller ikke nøjes med at leve af NUPO.
De har lavet et program, hvor man ud over 5 gange pulver må bruger et
bestemt antal "brikker". På den måde skulle det være lettere at komme
igennem, uden at føle sig snydt.
Heidi.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-11-04 09:06

> De har lavet et program, hvor man ud over 5 gange pulver må bruger et
> bestemt antal "brikker". På den måde skulle det være lettere at komme
> igennem, uden at føle sig snydt.

Det var den metode jeg brugte. Og det var nemt, så længe det stod på.
Kedeligt, men effektivt.

Maria bekræfter i øvrigt det jeg skrev - nemlig: "Jeg tror det forholder sig
sådan, at hvis man ikke kan tabe sig uden Nupo, så vil man heller ikke kunne
holde sig slank uden Nupo."

Maria kunne kontrollere sine spisevaner. Kan man ikke det, er det spild af
tid og penge at gå på Nupo-kur.

Mvh. Lisbeth

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-11-04 18:45

> [...]
> holde sig slank uden Nupo."
>
> Maria kunne kontrollere sine spisevaner. Kan man ikke det, er det spild af

Den kan vist sagtens udbygges til at gælde alle kure og livsstilsændringer -
bare tænk på personerne i "Livet er fedt". Har du grundlæggende problemer
med mad, så skal de løses først.

Mvh Maria

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-11-04 23:11

> Den kan vist sagtens udbygges til at gælde alle kure og
livsstilsændringer -
> bare tænk på personerne i "Livet er fedt". Har du grundlæggende problemer
> med mad, så skal de løses først.

Helt enig... bortset fra, at hvis du skal tabe dig ved at spise normal mad,
så er du nødt til at tvinge dig selv til at spise "normalt". Og det lærer
man af. Man lærer ikke så meget af Nupo.

Så alene processen med at lære at spise, så man kan tabe sig ved det, er et
skridt på vejen til at spise normalt. Men ikke altid nok.

Mvh. Lisbeth

Fra : EnjoyNews

Dato : 24-11-04 21:45

....men hvis man alligevel ønsker at spise/drikke Nupo, kan det kun anbefales
at hælde et par dråber SØD i de der shakes.. for de smager ikke så godt
synes jeg
Til gengæld er deres suppe kanon!

Kh Heidi

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-11-04 14:38

> [...]
> været i Føtex og investere i nupo-pulver og nu er jeg spændt på, hvad der

Hvad er foremålet? Skal du tabe dig nogle kilo her og nu op til en eller
anden begivenhed, eller vil du have et varigt vægttab?

En slankekur kan være udmærket (og helbredet tillader det), hvis man lige
har brug for at tabe nogle kilo, så man f.eks. kan passe en bestemt kjole
til f.eks. et bryllup. Man skal så nok regne med, at man vil tage de kilo på
igen.

Hvis du vil holde op med at være overvægtig, og derfor går efter et varigt
vægttab, så tænk over hvorfor du er overvægtig. Hvis du er, som langt de
fleste overvægtige, så er det måden hvorpå du lever dit liv, der gør dig
overvægtig, og det er så måden du skal ændre - altså en livsstilsændring.

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 27-11-04 22:34

Jeg gjorde det, at jeg kiggede på hvad det indeholdt, og så lavede jeg det
selv.....på den måde er man selv herre over hvad der er i, og det bliver
billigere.

Jeg tabte mig 8 kilo på 6 uger, men har taget det hele på igen

Men mine "shakes" laver jeg stadig........proteinpulver fåes i matas og
helskostforretninger, desuden kværner jeg havregryn i en kaffekværn...og så
bare tilsæt det du har lyst til for smagens skyld.....kakao og banan feks

Fra : Belinda Kolind

Dato : 01-12-04 21:29

Hej Heidi!

Du skal simpelthen kontakte mig, så skal jeg hjælpe dig.
Jeg er aut. Herbalife forhandler. Hvis du ikke ved hvad Herbalife
er, så kan jeg fortælle dig at det er kost og ernæringstilskud.
Det jeg kan hjælpe dig med, er at tabe dig med lækre shakes,
omlægning af din kost m.m. Der er desuden 30 dages fuld
tilfredshed :0)
Skriv evt. til mig på: fit4fight-bk@mail.dk
VH Belinda

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-12-04 21:45

"Belinda Kolind" <beko@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal simpelthen kontakte mig, så skal jeg hjælpe dig.

Og du skal, synes jeg, simpelthen læse
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.slank

> Jeg er aut. Herbalife forhandler. Hvis du ikke ved hvad Herbalife
> er,

Ved at søge på Google "Grupper" kan man finde masser af indlæg om Herbalife,
der vel at mærke ikke er et slankemiddel, men "blot" et kosttilskud.

Mvh. Lisbeth

Fra : Belinda Kolind

Dato : 01-12-04 21:32

> [...]
>eller gode råd, så tager jeg gerne
>imod.
>(jeg vejer ca. 30 kg. for meget, er 25 år)

Hej Heidi!

Fik vist lavet en fejl.
Jeg er aut. Herbalife forhandler, kost og ernæring.
Jeg kan/vil hjælpe dig med at tabe dig, med at sammensætte et
program til dig. Der er desuden 30 dages fuld tilfredshedsgaranti.
Det handler om at drikke lækre næringsrige m.m. shakes.
Skriv til mig, og hør nærmere. fit4fight-bk@mail.dk

Vh
Belinda
Skriv til mig på fit4fight-bk@mail.dk

Fra : Bettina Christensen-~

Dato : 26-12-04 20:47

Kære Heidi!
Nupo virker heller ikke!!!!! Jo selvfølgelig taber du dig med
NUPO, hvis du ikke spiser andet, men det er ikke et varigt
vægttab. Mit forslag er, at du køber Dr. Phils bog "Aldrig mere
vægtproblemer" Læs den og arbejd dig igennem de syv nøgler til et
varigt vægttab.
Med venlig hilsen Bettina