Problemer med grafikkort / to skærme
Fra : Jan

Dato : 24-11-04 15:04

Ja daw, håber der er nogen der vil forsøde min hverdag med lidt hjælp her.

Den korte version, sidder med en bærbar PC der sidder i en docking station
tilsluttet ekstern mus / tastatur samt skærm.

Så er det at jeg gerne ville benytte mig funktioene med at bruge begge
skærme som udvidet skrive bord. Umiddelbart virker det mere eller mindre
også blot vil skærmen på den bærbare pc absolut være den primære hvilket
ikke lige er det jeg vil have den til.

Under egenskaber for skærm er der et par muligheder for sætte kryds i "Bug
denne enhed som primær skærm" og det jo lige den jeg skal bruge, men ak og
ve funktioene er ikke High lighted så jeg kan krydse mit valg af ...

Nogen gode ideer.

Generel info : System win xp dk, grafikkortet er et GeForce FX Go5200

På forhånd tak

Jan

Fra : Jan

Dato : 24-11-04 15:10

"Jan" <noway@wwwcccccccccccckkkkkkkkk.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen gode ideer.
>
> Generel info : System win xp dk, grafikkortet er et GeForce FX Go5200

Som tilføjelse skal lige siges, funktionen identificer giver at min
stationære skærm siger 2 mens skærmen på den bærbare siger 1 .... Det er jo
lige det der skulle vendes om... om I eller guderne vil.