Gratis regnskabsprogram?
Fra : Kenneth Br?gger

Dato : 24-11-04 11:07

Hej Gruppe

Jeg søger efter et gratis regnskabsprogram... Er der nogen der kender et godt et?

Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 16:19

> Jeg søger efter et gratis regnskabsprogram... Er der nogen der kender et
> godt et?

Hvis du holder dig under 300 posteringer, så er SummaSummarum gratis. Hvis
du skal over 300 posteringer, har du sikkert også de 525-1900, det koster at
registrere den.

/karsten

Fra : Kai Jensen

Dato : 26-11-04 23:52

http://www.cykelbogholder.dk/links.htm

Fra : Basil

Dato : 27-11-04 08:02

Kai Jensen wrote:
> "Kenneth Br?gger" <kenneth@giantmedia.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.cykelbogholder.dk/links.htm

Jeg kan gætte at det er linket til dantax.dk du henviser til, men jeg finder
ikke noget bogholderprogram på den side ?
Kai