Hvem er danmarks national register ?
Fra : H.S.

Dato : 24-11-04 10:40

Er lige blevet ringet op af disse pistol sælgere..

Jeg kunne ikke finde noget på nettet om dem...

Sagde til ham det ingen interesse havde, hvis det var noget jeg skulle
betale for.
Det var det ikke sagde han.
Så ævlede han løs, om en masse ting de ville gøre for mig - og jeg siger så
"det lyder som noget der koster penge", "ja lidt penge" siger han så...
Så får han den igen " Hvis det koster penge, så har det ingen interesse, som
jeg startede med at sige - farvel"
Han sidste bemærkning var så "vil det sige jeg skal slette jer fra vores
register så jeg ikke længere vil være synlig på nettet og bla bla"
"ja" var så min sidste bemærkning.

Jeg regner ikke med at høre fra dem igen. Men det forekommer mig at jeg har
hørt om dem før, og at det var nogen man skulle holde sig fra ?

Henrik
Kunne du tænke dig at blive forhandler af Aloe Vera Produkter,
og mange andre produkter til personlig pleje ? :
http://www.hstrading.dk/forhandler.html

Fra : Nico de Jong

Dato : 24-11-04 11:08

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Er lige blevet ringet op af disse pistol sælgere..
>
> Jeg kunne ikke finde noget på nettet om dem...

Fup, svindel og humbug
Nico

Fra : Kim

Dato : 24-11-04 12:10

On Wed, 24 Nov 2004 10:40:05 +0100, "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk>
wrote:

>Er lige blevet ringet op af disse pistol sælgere..

>Jeg regner ikke med at høre fra dem igen. Men det forekommer mig at jeg har
>hørt om dem før, og at det var nogen man skulle holde sig fra ?

Se evt.:

http://www.unfairpris.dk/

http://www.unfairpris.dk/viewforum.php?f=10&sid=e60cf6065514bbb05c4acc5a9367f625

--
Kim

Fra : James Bush

Dato : 24-11-04 18:01

> [...]
> har
> hørt om dem før, og at det var nogen man skulle holde sig fra ?

De er nogle banditter...hold dig fra dem.

Fra : KHJ

Dato : 24-11-04 23:31

H.S. wrote:
> [...]
>
> Jeg regner ikke med at høre fra dem igen. Men det forekommer mig at
> jeg har hørt om dem før, og at det var nogen man skulle holde sig fra

Det kunne jo i så fald være interessant, hvem der havde optaget jer i
bemelædte register i første omgang.
KHJ

Fra : Per Krabbe

Dato : 25-11-04 12:45

> Det kunne jo i så fald være interessant, hvem der havde optaget jer i
> bemelædte register i første omgang.
> KHJ

Tænk en gang....
Mon ikke de selv havde optaget ham.....

pkc

Fra : KHJ

Dato : 25-11-04 23:08

Per Krabbe wrote:

> Tænk en gang....
> Mon ikke de selv havde optaget ham.....
>
> pkc

Jamen, så kunnde de da passende selv betale for opretholdelse af
registreringen.
KHJ

Fra : H.S.

Dato : 25-11-04 13:39

"KHJ" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne jo i så fald være interessant, hvem der havde optaget jer i
> bemelædte register i første omgang.
> --
hah.. tro mig... ingen har meldt firmaet til deres database. - firmaet
består kun af mig - så hvis vi havde tilmeldt, så havde jeg vist det ,-)

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 25-11-04 15:02

> "KHJ" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse

> hah.. tro mig... ingen har meldt firmaet til deres database. - firmaet
> består kun af mig - så hvis vi havde tilmeldt, så havde jeg vist det ,-)

Man kan købe opslagsværk a la KOB, eventuel installeret på en computer fra
et konkursbo, så de ikke er helt opdateret og lade et konverteringsprogram
"melde" jer ind.

Når så data ligger i deres program, så skal disse data opdateres, måske
fordi at kopien er gammel.

Måske har en af de tidligere firmaer, som de har forsøgt at køre samme show
igennem meldt Jer ind og gik den ikke med det gamle navn, så går det måske
med det nye.

Carsten Overgaard