Louis ?
Fra : MAXI-87

Dato : 23-11-04 21:18

Hej
Jeg har ledt meget på Louis hjemmeside, jeg mente på
et tidspunkt man kunne købe gavekort, men kan ikke
lige finde det - nogen der kan hjælpe ?

Med venlig hilsen
Hans

Fra : Benny Sørensen

Dato : 23-11-04 22:13

MAXI-87 <ho@ZZvejen-net.dk> skrev:
>Hej
>Jeg har ledt meget på Louis hjemmeside, jeg mente på
>et tidspunkt man kunne købe gavekort, men kan ikke
> [...]

-- Hej Hans !
Du behøver såmænd ikke lede så længe, hvis du klikker på
fanebladet "OnlineShop" så kan du da ikke undgå at få øje på det.
Et gavekort hedder på tysk Geschenk Karte
Mvh.
Lisbeth Sejberg Sørensen
Som lige har bestilt motorcykelsmåkageudstiksforme fra Louis

Fra : MAXI-87

Dato : 23-11-04 22:23

"Benny Sørensen (slet D6PLI)" <fennec@D6PLIpost5.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11012445620.443172811041443@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Mvh.
> Lisbeth Sejberg Sørensen
> Som lige har bestilt motorcykelsmåkageudstiksforme fra Louis
Åh nej - hvor blind kan man være - har virkelig brugt meget tid
på at finde det.
Tak for hjælpen.
Hilsen
Hans