iSight + en 512 k/bit forbindelse?
Fra : Peter T

Dato : 23-11-04 21:16

Kan det overhovedet lade sig gøre, eller skal man ha' en hurtigere
forbindelse?

/Peter
G4/733 Mhz

Fra : Karl Antz

Dato : 23-11-04 21:21

Peter T <ihatespam@post.cybercity.dk> wrote:

> Kan det overhovedet lade sig gøre, eller skal man ha' en hurtigere
> forbindelse?

er forbindelsen begge veje 512? - for så kan det godt lade sig gøre.

Hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Peter Theglev

Dato : 24-11-04 08:50

Karl Antz wrote:

> er forbindelsen begge veje 512? - for så kan det godt lade sig gøre.
>
> Hilsen ka'l

Jeps - 512 frem og tilbage.

/Peter

Fra : Karl Antz

Dato : 24-11-04 09:36

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> Jeps - 512 frem og tilbage.
>
> /Peter

så er der overhovedet ingen problemer.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 23-11-04 21:49

"Peter T" skrev 23.11.2004 21:15:

> Kan det overhovedet lade sig gøre, eller skal man ha' en hurtigere
> forbindelse?

Jeg har selv noget det ligner 384K/64K-forbindelse. Det virker helt fint i
min ende. I den anden ende er jeg vist noget pixeleret og lyden kan godt
ryge en gang imellem. Så 512 må være helt fint.

--
/kristian
@warszawa

Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!