Skærme
Fijala 3554
Medion 17" og 19" TFT på tilbud i Aldi
Fra : TDN

Dato : 23-11-04 17:32

Hej !

Nogen der ved hvor jeg kan finde nogle spec. på disse to skærme. Jeg har
tjekket Medions hjemmeside uden held. Der er ingen modelnummer på.

Se evt. her:
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Jeg kunne bla. tænke mig at vide responstiden og om det er gammel teknologi.

På forhånd tak.

Mvh
Thomas

Fra : MAT

Dato : 23-11-04 17:43

> [...]
>
> Se evt. her:
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
>
> Jeg kunne bla. tænke mig at vide responstiden og om det er gammel

Selv om det ikke er meget, er der da lidt information her
http://uk.aldi.com/special_buys/product_482.html

Venligst

Fra : Th Frydensberg

Dato : 23-11-04 17:46

TDN wrote:

se
aldi luxenburg

Fra : TDN

Dato : 23-11-04 17:50

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> TDN wrote:
>>
> se
> aldi luxenburg

Takker, en responstid på 13 ms på 17" er da ok.

Mvh
Thomas

Fra : millos

Dato : 30-11-04 20:52