Performance test program
Fra : Soren Pedersen

Dato : 23-11-04 17:09

Jeg formoder dette er den rigtige gruppe på trods af at mit sp. ikke er
direkte H/W relateret:
Jeg har investeret i et Radeon 9800XXL, og vil gerne se hvordan det klarer
sig i forhold til mit nuværende Radeon 7500. Men jeg kan også se at 3DMark
er begyndt at koste penge, så hvilke gratis alternativer er der ? (Jeg gider
IKKE ofre penge på et prg. der sansynligvis kun skal køre éen gang).
Grunden til at jeg gerne vil teste er at resten af maskinen ikke yder kortet
fuld retfærdighed, men jeg vil gerne vide hvor meget resten af hardwaren
sinker grafikken.

Mvh
Søren

Fra : Thomas G

Dato : 23-11-04 17:24

> [...]
> gider
> IKKE ofre penge på et prg. der sansynligvis kun skal køre éen gang).

Vælg den gratis begrænsede udgave det skulle være rigeligt
(www.futuremark.com/download).
Prøv evt også http://www.aquamark3.com/. Den gratis version har kun en
indstilling at teste med men det skulle også være rigeligt.

Hvis du vil teste resten af systemet kan du finde programmer her ...
http://www.benchmarkhq.ru/english.html

mvh Thomas G