Spørgsmål ang job som produktionsteknolog
Fra : Ferskenvej

Dato : 23-11-04 16:58

Hej NG

Ved ikke om det er den rigtige gruppe - men prøver alligevel...

Da jeg har overvejet at læse til produktionsteknolog, har jeg et par
spørgsmål, som jeg håber der er nogle der kan besvare!? Hvordan ser
beskæftigelsessituationen ud for produktionsteknologer - er det til at får
job? Og hvad er lønnen ude i det "virkelige liv"?

-Mikkel

Fra : Lasse Madsen

Dato : 23-11-04 17:16

Hej Mikkel

Hvad er en produktions teknolog ? det lyder som et flot ord for
samlebåndsarbejder ?

m.v.h.
lasse

Fra : Ferskenvej

Dato : 23-11-04 17:29

Ikke helt... Heldigvis :) Se mere om jobbet her:
http://www.noea.dk/Page.asp?id=85

Fra : Allan Soerensen

Dato : 23-11-04 18:13

"Ferskenvej" <ferskenvej(fjernes)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> beskæftigelsessituationen ud for produktionsteknologer - er det til at får
> job? Og hvad er lønnen ude i det "virkelige liv"?

Lad være med at lade den nyværende beskæftigelsessituation være afgørende
for om du vælger den ene eller anden uddannelse. Inden du er færdig uddannet
kan billedet fint være vendt, så vælg den uddannelse du har lyst til.