Opdatering af programmer
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-11-04 16:14

Hej NG

Jeg blev henvist til denne gruppe...

Jeg kører Win XP prof. og har installeret Service Pack 2

Mit problem:
Når jeg vil opdatere mine programmer, som Zone Alarm, Det levende Søkort
mit Emule program og andre for jeg bare ikke lov at hente opdateringerne.

Det udarter sig således:
Når jeg klikker på linket det vil hente opdateringen, går det et øjeblik, så
bliver browseren helt hvis (tom) med en lille firkant i øverste højre
hjørne, inde i den lille firkant er der en rød cirkel, en firkant og en
trekant... og så sker der ikke videre..

Jeg kan altså ikke opdatere mine programmer!!!

Jeg har forsøgt at slå XP firewall fra, men det hjælper ikke

Hvad skal jeg mon gøre for at afhjælpe dette problem?

Håber nogen kan svare mig herpå

Med venlig hilsen
JR

Fra : Sofus

Dato : 23-11-04 19:08

Du snakker ikke om hvordan opdatere ZoneAlarm, Programmet eller AntiVirus?
Hvis det er programmet, så starter den op på en side, hvor du kan DL
Programmet.. hvis en linie kommer oppe under URL addressen, så klik på den
og se hvad der står.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-11-04 19:37

Det er programmet, der er en opdatering til gængelig, kilkker på ikonet og
en side starter på... så kan man klikke på Download now, så skulle den selv
starte og vinduet filoverføring skulle fremkomme, men det sker ikke, der
kommer ingen bjælke unde adresse feltet.

så står der et nyt link, hvis din download ikke begynder så klik her, der
kser stadig ingen ting, siden skifter så og bliver tom, men ingen download
fremkommer...

Det samme sker med de andre programmer...

Fra : Sofus

Dato : 23-11-04 21:07

kører du peerguardian også.. eller andre former for Spyware / Virus Blocker?
Havde samme problem på et tidspunkt.. Kan bare ikke umidddelbart huske hvad
løsningen var :(

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-11-04 21:28

Kører Ad-aware.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-11-04 21:29

Ad-Watch hedder den, men jeg har prøvet at lukke den ned, det hjælper ikke

Fra : HT-8732

Dato : 24-11-04 20:46

"Jan Rasmussen" <jr@XXYYXXvejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har forsøgt at slå XP firewall fra, men det hjælper ikke

Popup killer?

HT

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-11-04 22:06

Nej, det har jeg prøvet at slå fra

JR

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-11-04 22:24

Hej NG

Jeg har fundet ud af det kun er EXE filer den ikke vil hente, mon det kan
hjælpe på en løsning?

Mvh
JR