Asus radeon 9600XT og 2 crt skærme
Fra : Michael Dancygier

Dato : 22-11-04 23:43

Jeg har overnævnte grafikkort og jeg bruger 2 analog skærme med udvidet
skrivebord. Når jeg skifter avancerede indstillinger i skærm-egenskaber,
f.eks. 3d indstillinger, og derefter aktiverer knappen anvend, så sker der
det, at min crt skærm nr. 2 går i sparetiltand (billedet på skærm nr 2
forsvinder) og jeg kan kun få skærm nr. 2 aktiveret igen ved enten at vælge
at genstarte komputeren eller ved at gå i komputerens standby tilstand og
dernæst går ud at denne tilstand, Først derefter vækkes skærm nr. 2 påny.

Jeg kører Ausus seneste drivere version Ati805 til xp sammen med udvidet
skærmdriver.

Har tidligere kørt Geforce T1-4200 med samme to skærme uden at der har været
nogen problemmer ved ændring af skærmegenskaber ?

Er der nogen af jer der har oplevet samme problem, og har I en ide om hvad
det kan være. Kan det være skæmdriveren der er fejlbehæftet ?