Skærme
Fijala 3554
Henvisning til Relisys TL966
Fra : Finn

Dato : 22-11-04 23:19

Jeg har søgt rundt på nettet omkring test og erfaringer med Relisys TL966.
Jeg syntes dog ikke det er til at finde noget (kun masser af
prissammenligninger). De ellers udmærkede www.prad.de har slet ingenting
omkring mærket

Er der nogen her som kender til et link (eller kender skærmen)?

Mvh
Finn I

Fra : JSM

Dato : 23-11-04 14:15

"Finn" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkring mærket
>
> Er der nogen her som kender til et link (eller kender skærmen)?

Der er (uddrag af) nogle tests på relisys's egen side :
http://www.relisys.com/about/reviewitem.cfm?id=5 . Som selvfølgelig skal
tages med et ordentligt skud salt (gerne i selskab med tequila og citron
da Relisys jo nok ikke har gjort meget ud af at citere de de steder hvor
testerne har være mindre rosende. Men de er da bedre end et rap af en kæp.
Ellers er der en anmeldelse på:
http://www.trustedreviews.com/article.aspx?page=1647

mvh
Jesper

Fra : Finn

Dato : 23-11-04 18:31

"JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> skrev i en meddelelse
> Der er (uddrag af) nogle tests på relisys's egen side :
Dem havde jeg set men som du selv er lidt inde på "Enhver so kan nu bedst
li' sine egne grise"

> Ellers er der en anmeldelse på:
> http://www.trustedreviews.com/article.aspx?page=1647
Jeg kigger lige - tak!