Hævet skrift i TTT
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 22-11-04 20:01

Er det muligt at bruge hævet skrift i en Tool Tip Text, altså f.eks. 2 i
anden, 2 i tredie.

--
Henning
Hotmail-adressen er kun til spam/junkmail

Fra : Steen Alcor

Dato : 01-12-04 14:55

1, 2 og 3 med hævet skrift er mulig.

Hold venstre Alt-taste ned og tast 251 for hævet 1, 253 for hævet 2 eller
252 for hævet 3
eller kopier herfra og kopi dem direkt ind. ¹ ² ³

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 01-12-04 19:34

"Steen Alcor" <alcor@Spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller
> 252 for hævet 3
> eller kopier herfra og kopi dem direkt ind. ¹ ² ³

Tak for hjælpen, det virker fint. Jeg skulle gerne kunne komme til 2 i
syvende, men nu er jeg på sporet, så det finder jeg nok ud af. Mange
tak.

Henning