RIB til salg
Fra : henrik_h_jensen@hotm~

Dato : 22-11-04 18:11

Tornado 6,8m.
Båden er bygget i England efter de bedste RIB traditioner. Dybt V (28
grader deadrise), dybeste i sin klasse, hvilket giver den blødeste
gang i søen og høj fart selv i modsø. Netop de egenskaber man ikke kan
få for lidt af. Båden er 2,65m bred med 1,65 indvendig bredde, med
styrepulten placeret så langt fremme som muligt, hvilket giver god
albueplads og alle kabler ligger under dæk. Pontonerne er lavet af
polyurethane, hvilker er meget stærkere end hypalon, som er det
normalt anvendte (1880g/m2).

Motor: 225 hk Evinrude Ficht, 2 takt med direkte elektronisk
indsprøjtning, høj ydelse og fornuftigt brændstofforbrug. Topfart med
2 mand og fuld tank (120l) 52 knob (14 1/2 x 21" propel). Topfart med
4 mand med 2 flasker/mand 47 knob. Marchhastighed 35 knob (hvis vejret
er til det!)

Flaskerig til 8 enkeltflasker eller 5 dobbeltsæt, Brenderuptrailer TB
8222. 2000 kg totalvægt (boogie), VHF, Lowrance LCM104
søkortplotter/ekkolod, Kompas, Elektrisk lænsepumpe

Hvis du går med seriøse planer om at investere in en RIB så er denne
Tornado det ultimative i forhold til størrelse, sejlegenskaber,
funktionalitet, fornøjelse og pris. Prøv selv at flække et sæt sammen
og se hvad du får for pengene.

Hele sættet er fra juli 2003 (1½ års garanti tilbage på motor). Pris:
270.000,(nypris 330.000).

Send mig en mail, så sender jeg et billede. Er der seriøse henvendelse
nok arrangerer jeg en prøvetur (fra Skovshoved havn).

Med venlig hilsen

Henrik Jensen

Fra : Henning

Dato : 23-11-04 13:19

On 22 Nov 2004 09:10:37 -0800, henrik_h_jensen@hotmail.com wrote:

>Tornado 6,8m.

Hov hov Henrik - hvad skal vi så dykke fra?

Fra : Henrik Manley

Dato : 23-11-04 13:20

> Hov hov Henrik - hvad skal vi så dykke fra?

Mon ikke det bliver en 7,5m Tornado!

--
Henrik Manley
http://bends.dk m@nley.dk