Piaggio ZIP 45 problemer
Fra : R2-D2

Dato : 22-11-04 16:31

Min Piaggio Zip, starter ikke specielt nemt.
Jeg har:
Renset tanken - Ingen resultat
Skiftet benzin slangen - Ingen resultat
Skiftet vacum slangen - Ingen resultat
Skiftede tændrøret (NKG B8ES)
Endelig fik jeg den startet, den fik en 'snaps', selv om jeg synes tændrøret
blev fugtigt ??
Men når den så endelig er startet, så går den vel 35, og den trækker ikke
det der ligner.

Nogen forslag...

P.S.
Er der nogen der har bogen til denne, da jeg har købt min brugt, og der var
ikke noget med.

Fra : R2-D2

Dato : 24-11-04 17:06

Det viser sig at den ser ud til at køre, når bare den bliver varm?

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 25-11-04 00:07

"R2-D2" <junk@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen forslag...

Tjek din autochooker. :)

Pil den af og smid den til 12 volt i et par minutter. Du skulle gerne kunne
se nålen har ændret sig og huset til chookeren er blevet varm.
Hvis der ik sker en skid så smid en ny på.

Mvh.
Hans-Jacob