Andet multimedie
Hvordan åbnes en dat-fil
Fra : Connie Pedersen

Dato : 22-11-04 15:24

Har fået tilsendt nogle bannere til en homepage som dat-filer, men kan
ikke åbne dem.
Kører xp, Adobe, PSP mv....
Hvad mangler jeg for at kunne åbne disse bannere??

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 17:00

"Connie Pedersen (slet SYY6O)" <connie_p@SYY6Opost10.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11011336360.205230915662689@dtext.news.tele.dk...
> Har fået tilsendt nogle bannere til en homepage som dat-filer, men kan
> ikke åbne dem.
> Kører xp, Adobe, PSP mv....
> Hvad mangler jeg for at kunne åbne disse bannere??

Har oplevet samme "problem" med et word dokument, - omdøbte xxx.dat til
xxx.doc, så mon ikke du kan prøve samme fremgangsmåde med xxx.jpg eller
xxx.gif
/Carsten

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-11-04 17:22

> [...]
> ikke åbne dem.
> Kører xp, Adobe, PSP mv....
> Hvad mangler jeg for at kunne åbne disse bannere??

Hej.

Og du er selvfølgelig sikker på at det er bannere, og ikke en virus, som du
har fået tilsendt?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk