Beocom 4 låser min linje?
Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 22-11-04 14:57

Hej

Jeg har en Beocom 4, og en Jacob Jensen telefon, som jeg bruger henholdsvis
i stuen og i soveværelset. Problemet er at når min Beocom telefon er sat til
så virker ingen af telefonerne. De har tidligere (i ca. 3 måneder) virket
fint, men pludselig ikke mere. Jacob Jensens telefonen virker fint når
Beocom'en ikke er sat til, så det må jo være noget med den - desværre. Jeg
har ikke garanti på den mere, men ville høre om der er nogen der har en
løsning på dette problem...

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 22-11-04 15:08

.....Problemet er at når min Beocom telefon er sat til
så virker ingen af telefonerne....

og beocom kan ikke få fat i basen ? ("ingen kontakt til base").

Fra : Kent Glerup

Dato : 22-11-04 20:50

"Lars Koch - Odense" <lkh79@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har ikke garanti på den mere, men ville høre om der er nogen der har en

Er der eventuelt heftig støj i den anden telefon når Beocom'en er
tilkoblet??

I så fald skal Beocom'en bare opdateres. Nemmest i en B&O forhandler.

MVH
Kent Glerup

Fra : Lars Koch Hansen

Dato : 22-11-04 21:18

> Er der eventuelt heftig støj i den anden telefon når Beocom'en er
> tilkoblet??
>
> I så fald skal Beocom'en bare opdateres. Nemmest i en B&O forhandler.

Der er ingen støj, bare ingen tone.... men jeg har lige prøvet at lade
Beocom "gå død" for batteri på håndsættet, og så sat den til at lade igen,
og nu virker det... lidt underligt synes jeg... ? Men nu funker det igen,
bare lidt underligt !

Vil gerne høre om andre med samme problem...

Fra : Bjarne Just

Dato : 23-11-04 07:49

"Lars Koch Hansen" <REMOVElkh79@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> og nu virker det... lidt underligt synes jeg... ? Men nu funker det igen,

Jeg synes, at du (som Kent skriver) skal gå ned til din forhandler og
fortælle dem om fejlen og samtidig få opdateret din telefon. Jeg kunne
forstille mig, at en software opdatering vil løse dine problemer med batteri
og "ingen kontakt til basen".

Som jeg læser det, så har du ingen problemer med de andre telefoner mere
efter Beocom 4 (håndsættet) har fået lov til at løbe tør for strøm? Det
kunne jeg også godt forestille mig, at B&O kunne tænke sig at høre. Hvem
ved - det kan være, at de allerede kender til problemet (og måske har rettet
det?).

mvh Bjarne

Fra : Trine

Dato : 23-11-04 18:03

En skam at B&O er hoppet på vognen med bare at release nyt SW uden
gennemgribende test - både ordinær og monkey. Det gjorde man engang men det
er åbentbart ikke moderne mere.

Venlig hilsen
Trine

Fra : Bjarne Just

Dato : 24-11-04 08:04

"Trine" <olle_o_@hotmail.com> wrote in message
> En skam at B&O er hoppet på vognen med bare at release nyt SW uden
> gennemgribende test - både ordinær og monkey. Det gjorde man engang men
> [...]

Jeg tror nu nok, at de tester deres produkter meget grundigt, da de jo er
afhængig af deres ry og rygte. Men erfaring viser også, at man ikke kan
teste sig til alt og at der derfor vil opstå fejl på markedet. Der er det så
vigtigt at få rettet fejlene hurtigt og der synes jeg, at B&O er gode til at
komme med rettelser - husk blot på sagen med fjernsyn, som man fandt ud af
kunne bryde i brand og herefter rettede fejlene på.

mvh Bjarne

Fra : Trine

Dato : 24-11-04 19:02

Sådan skal en loyal B&O medarbejder vel udtale sig... men test bør nu foregå
internt og ikke på markedet.

Det med TVerne skyldes vist skræk for erstatninger og retssager i
forbindelse hermed. Det er vel heller ikke for kundernes blå øjnes skyld at
man af og til farer rundt og skifter glasplader på TV og Audio produkter
fordi der er sket et kiks i limningsprocessen.