Simone som MP3 ??
Fra : Jan

Dato : 22-11-04 10:45

Hejsa

Skulle der være nogen der har optaget Scenen er din fra i fredags så ville
min datter og resten af familine blive meget glade hvis du skulle ligge ind
med hendes vindersang som mp3

Mvh

Jan
Svar til js@gab3.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-11-04 10:56

Jan wrote:

> [...]
> min datter og resten af familine blive meget glade hvis du skulle ligge ind

Ja du er så ikke den eneste der er ude efter den sang. Kæresten har
hevet og flået i min arm lige siden fredag..

Mikael

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-11-04 12:02

Mikael Schøler skrev:

> Ja du er så ikke den eneste der er ude efter den sang. Kæresten har
> hevet og flået i min arm lige siden fredag..

Der ligger en stump på Simones hjemmeside:

http://www.e-team.dk/simone-e.dk/

Og både lyd og video i fuld længde er at finde på eDonkey.

eDonkey? Søg på Google. :)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-11-04 12:57

Lars Stokholm wrote:

> Der ligger en stump på Simones hjemmeside:
>
> http://www.e-team.dk/simone-e.dk/
>
> Og både lyd og video i fuld længde er at finde på eDonkey.
>
> eDonkey? Søg på Google. :)
Ai manner.. orke skulle installere noget for at få den...

Lars.. hit med den *mumler noget med at sende til min email-adresse og
huske at fjerne QM3 først)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-11-04 13:57

Mikael Schøler skrev:

> Ai manner.. orke skulle installere noget for at få den...

Årh, den er da bestemt det værd. :)

> Lars.. hit med den *mumler noget med at sende til min email-adresse og
> huske at fjerne QM3 først)

Siden du spørger så pænt... :D 5 minutter.

Fra : CB - 2610

Dato : 22-11-04 14:13

> Siden du spørger så pænt... :D 5 minutter.

Ja, Kære Lars

- Hit med den.........Please.....Takker mange mange gange.

Sandra

Fra : Jan

Dato : 22-11-04 16:34

Øhhh er det muligt du også kunne sende den til mig på js@gab3.dk

Jan

Fra : Karina

Dato : 22-11-04 19:00

> Der ligger en stump på Simones hjemmeside:
>
> http://www.e-team.dk/simone-e.dk/
>
> Og både lyd og video i fuld længde er at finde på eDonkey.
>
> eDonkey? Søg på Google. :)

Hele showet kan også ses under video på http://scenen.tv2.dk

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-11-04 20:13

Karina skrev:

> Hele showet kan også ses under video på http://scenen.tv2.dk

Ja, men deres netafspiller egner sig ikke rigtigt til at vise det igen
og igen og igen og igen. Det er for besværligt, mest fordi der jo
skal spoles forbi alt skidtet. Så er det nemmere at have det ene klip
liggende lokalt.

Fra : Karina

Dato : 22-11-04 23:53

> [...]
> og igen og igen og igen. Det er for besværligt, mest fordi der jo
> skal spoles forbi alt skidtet. Så er det nemmere at have det ene klip

Det er sandt Men det var nu også mest for bare at informere om, at det
altså også ligger der... Man kan i øvrigt godt skippe hele finaleshowet og
eks. nøjes med Simons sang fra delfinalen. Den ligger i et klip for sig
selv.

Men det kræver stadig, at man er online for at kunne se det.

Det har jeg nu været en del gange......... Meeeeeeeeeeeeen.... hvis der nu
var mulighed for at få den lokalt, ville det være RIIIGTIG skønt

Mvh
Karina

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-11-04 09:29

Karina skrev:

> [...]
> eks. nøjes med Simons sang fra delfinalen. Den ligger i et klip for sig

Nøhj, det havde jeg overset, tak til en anden gang. :)

> Men det kræver stadig, at man er online for at kunne se det.
>
> Det har jeg nu været en del gange......... Meeeeeeeeeeeeen.... hvis der
> nu var mulighed for at få den lokalt, ville det være RIIIGTIG skønt

Den ligger som sagt på eDonkey¹, og I kan glemme alt om at bede mig
sende den pr. email, for den fylder 134MB. :D

Der er bare desværre én ting der irriterer mig, og det er at der er
noget støj på lyden i visse passager. Så hvis nogen havde mere held
med at optage det (på PC), ville det være skønt om de gad dele det.
Denne her præstation skal uden tvivl i arkivet. :)

¹) Pas på spyware eller brug eMule i stedet for eDonkey.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 23-11-04 12:06

Lars Stokholm wrote:

> [...]
> Denne her præstation skal uden tvivl i arkivet. :)
>
> ¹) Pas på spyware eller brug eMule i stedet for eDonkey.
Støjen er jo publikum, hvilket jeg faktisk ikke har noget imod da det
virkelig viser at det er Live.. Folk som jeg har spillet den for, kan
ikke få nok og vil bare høre den igen og igen.. :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-11-04 13:27

Mikael Schøler skrev:

> Støjen er jo publikum, hvilket jeg faktisk ikke har noget imod da det
> virkelig viser at det er Live..

Det var nu ikke den støj jeg mente, den er helt fin. Jeg elsker live-
musik, med hvad der nu følger med. :) Det er en eller anden "gnitren"
i lyden, som er rimeligt tydelig fra 1:50 til 2:15, i den mp3 du har.
Det er det samme i den video jeg har, sikkert fordi mp3-filen stammer
fra netop dét videoklip.

Jeg gætter på at mislyden kommer fra TV-kortet, hos den person der
har optaget udsendelsen.

> Folk som jeg har spillet den for, kan ikke få nok og vil bare høre
> den igen og igen.. :)

Jeg har det også sådan. :) Og jeg ville ønske der var et helt album
at lytte til. Men det eneste rigtige hun kan gøre, er at passe på sig
selv. Hvis det betyder at hun skal vente 10 år, så må hun hellere
vente 10 år.

Fra : Karina

Dato : 23-11-04 16:06

> [...]
> at lytte til. Men det eneste rigtige hun kan gøre, er at passe på sig
> selv. Hvis det betyder at hun skal vente 10 år, så må hun hellere

Jeg kunne ikke være mere enig!! Aldrig har jeg oplevet, at en 12-årig på den
måde kunne give mig gåsehud over hele kroppen. Hvis hun passer på sig selv,
men stadig holder sangen ved lige, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan
hun kan lyde, når hendes stemme er helt udviklet.

Karina

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-11-04 17:32

Karina skrev:

> [...]
> men stadig holder sangen ved lige, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan
> hun kan lyde, når hendes stemme er helt udviklet.

Et af krydderierne for mig er netop at hendes stemme er så "ny", på
flere måder. Samtidigt tænker jeg: "hvad mere bør der gøres? det er
jo perfekt som det er". :)

Jeg håber i hvert fald at hendes sanglærer(e) vil udvikle hende i en
god retning (hvad det så end er) og ikke spolere hendes stil.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 24-11-04 04:07

Lars Stokholm wrote:

> [...]
>
> Jeg håber i hvert fald at hendes sanglærer(e) vil udvikle hende i en
> god retning (hvad det så end er) og ikke spolere hendes stil.

Jeg frygter desværre at hendes stemme bliver ødelagt, da det jo er på
"mode" at synge, som om ens stemme er i overgang. Hør bare det nye med
Whitney Houston, Christina Aguilera og Mariah Carey.
Jeg savner de gode gamle dage, hvor Whitney Houston sang på en normal måde.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-11-04 12:20

Lars Stokholm wrote:

> [...]
> at lytte til. Men det eneste rigtige hun kan gøre, er at passe på sig
> selv. Hvis det betyder at hun skal vente 10 år, så må hun hellere
Kan kun være enig. Tænk hvis man havde et helt album at lytte til. Det
ville give 70minutters gåsehud.. puha :)