"Perfomace Bikes" - hvor kan det købes..?!
Fra : Intet Navn

Dato : 22-11-04 01:08

Nåmen... Efter at have postet nedenstående danske 'festskrift' på
news://uk.rec.motorcycles ved en 'trykfejl', synes jeg lige at jeg vil
forstyrre her også...

Nu har jeg rendt lidt rundt og ledt efter bladet "Performance Bikes", da der
i denne måned skulle være et særligt "Green Theme"; altså tests af en masse
Kawasaki-sager...

Er der nogen her der har kendskab til hvor - evt. hvilken specifik
DSB-kiosk! - der har bladet på hylderne? I tilfælde af, at der findes "PB" i
andre lande, så er det åbenbart det engelske af slagsen jeg er ude efter!
Jeg ville foretrække et sted i hovedstadsområdet, men lige nu er alle bud
velkomne!

/Claus (som har *noget* røde ører, men stadigvæk mangler bladet...)

Fra : TA

Dato : 22-11-04 01:58

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> wrote in message

> Er der nogen her der har kendskab til hvor - evt. hvilken specifik
> DSB-kiosk! - der har bladet på hylderne?

Bladet sælges i alle DSB-kiosker, se fx BladGuiden
<http://www.bladguiden.dk>.

--
TA

Fra : Megas

Dato : 22-11-04 03:43

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i en meddelelse
> [...]
> velkomne!
>

> /Claus (som har *noget* røde ører, men stadigvæk mangler bladet...)

Humor har de, de skøre englændere
Et godt bud er DSB-kiosken inde på hovedbanegården, eller hvis Østerbro er
tættere, ligger der en kiosk på hjørnet af Østerbrogade/Vordingborggade.
Ellers er der på Frederiksberg en god mulighed i kiosken på hjørnet af
Falkoner Allé/Godthåbsvej. Har selv købt PB alle 3 steder, men DSB &
Frederiksbergkiosken er stensikre bud

--
Mvh. Søren A.
*Aka* Megas.

Fra : Futte & Co.

Dato : 22-11-04 15:12

> [...]
> Jeg ville foretrække et sted i hovedstadsområdet, men lige nu er alle bud

Kiosken i Glostrup-centret har mange mc blade, indehaveren kører mc

--
Jørgen , Brøndby
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Intet Navn

Dato : 23-11-04 17:29

Tak for alle forslagene!

Det lykkedes mig til sidst at finde bladet i kiosken på hjørnet af
Vordingborggade og Østerbrogade (ekstra tak til Søren A. aka. "Megas" for
dét tip!

Lærerige/bemærkelsesværdige/sære oplevelser i forbindelse med jagten var:

1) Når "Performance Bikes" udgiver et blad i starten af november måned, så
er der tale om december-nummeret... (Må være noget i stil med at 21.
århundrede" er det, der 'leder op til' år 2100?!)

2) Det er IKKE korrekt at alle DSB's kiosker fører bladet.

3) Allerede den 22. november, har DSB's kiosker pakket 'december-nummeret'
af "PB" sammen og returneret det til distributøren for at få plads til
januar-nummeret. (Er det kun mig der synes det virker RIGTIG underligt?!)

4) Magasin på Kgs. Nytorv har en usædvanlig velassorteret blad-afdeling! Der
har de nok omkring 25 kvadratmeter forskellige blade om indretning og/af/med
børn, en halv million 'dame-blade', omkring 30 blade om biler og racer-sport
i biler, 12-15 blade om sejlbåde og iøvrigt et utal af blade omhandlende
alting fra nøgenbadning over fluebinding og vandreture til fjernstyrede
flyvemaskiner - men mindre end 10 forskellige blade om motorcykler...

- Og jeg som troede at det var ved at være mainstream-agtigt og stue-rent at
køre på motorcykel..!?

/Claus

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-04 08:20

Intet Navn wrote:

> [...]
> flyvemaskiner - men mindre end 10 forskellige blade om motorcykler...
>
> - Og jeg som troede at det var ved at være mainstream-agtigt og

Det er det da. Men kun folk der hænger i samfundets yderkant i neglene
handler i Islandske stormagasiner.

> /Claus

Nu med navn?

--
vh
Torben

Fra : Megas

Dato : 03-12-04 12:58

Intet Navn wrote:
> Tak for alle forslagene!
>
> Det lykkedes mig til sidst at finde bladet i kiosken på hjørnet af
> Vordingborggade og Østerbrogade (ekstra tak til Søren A. aka. "Megas"
> for dét tip!

*snip*

> /Claus

Hej Claus
Velbekomme.. Jeg startede med at købe "MC-revyen" i den kiosk for mange år
siden & kan stadig huske indehaverens forbløffede ansigtsudtryk da han så
hvad bladet koster *G* Åbenbart var der ikke mange der købte mc-blade dér
dengang Men der er kommet ny ejer & der er jo blevet lyst &
overskueligt nu, før var det nærmest en lille snusket "pornobule" (&
Nej.. Det var ikke derfor jeg gik derind *G*)

---

Mvh.
Søren A
*aka* Megas.