Hvilket program til at tegne lejlighed/ind~
Fra : nospam

Dato : 21-11-04 21:54

Er der et simpelt program som duer til at tegne / skitsere indretningen af
en lejlighed i? Sådan som man ellers ville gøre det på et ternet stykke
papir. Bare på idéplan ­ ikke noget, som skal ligne en million eller en
arkitekttegning.

Skal være let at gå til.Ikke Illustrator/Photoshop. Helst freeware.

mvh Mikael Kern

--
Bolig søges i Århus fra januar 2006: 3 værelser til mig og deledatter 3
år!!!

Mikael Kern Film - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk - kernRE@MOVEkern.dk

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 21-11-04 22:48

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
> arkitekttegning.
>
> Skal være let at gå til.Ikke Illustrator/Photoshop. Helst freeware.

Fulgte Appleworks med din Mac? Den kan klare de lettere opgaver i
tegne/grafikdelen.

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : nospam

Dato : 21-11-04 23:00

> Fulgte Appleworks med din Mac? Den kan klare de lettere opgaver i
> tegne/grafikdelen.

Nej.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 21-11-04 22:56

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
> arkitekttegning.
>
> Skal være let at gå til.Ikke Illustrator/Photoshop. Helst freeware.

Hvad er der galt med tegnefunktionen i MS Word? Du bruger tilsyneladende
Entourage og har derfor nok osse de øvrige Office programmer.

Du skal se at "tæmme" din Entourage til kun at bruge ascii-tegn. Den
tankestreg du lavede kunne min MacSOUP ikke li'.

--
A: Because it changes the order you read a conversation
Q: Why is top-posting so annoying?

Fra : Peter Theglev

Dato : 22-11-04 13:34

nospam wrote:
> [...]
> arkitekttegning.
>
> Skal være let at gå til.Ikke Illustrator/Photoshop. Helst freeware.

SketchUp - suverænt. 3D, men lad det ikke afskrække dig. Der er gode
tutorials overalt på nettet.

/Peter

Fra : Peter Ursin

Dato : 23-11-04 14:33

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> arkitekttegning.
>
> Skal være let at gå til.Ikke Illustrator/Photoshop. Helst freeware.

Hvad med OmniGraffle ?
http://www.omnigroup.com/applications/omnigraffle/

Kan bruges som demo først.

mvh
Peter

Fra : Erik Richard

Dato : 23-11-04 20:02

Hej Mikael

Hvad med "Maya Personal Learning Edition 6.0" professionel værktøj med
3D, animering o.m.a. Den er gratis lige nu!
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/494523/get_maya_ple.shtml

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>