Volume på iPod mini?
Fra : Peter T

Dato : 21-11-04 19:54

Hejsa

Min bror har netop fået en iPod mini i fødselsdagsgave.
Lækker lille sag, men vi synes begge, at den ikke spiller særlig højt.
Jeg har læst, at den almindelige iPod har en indlagt begrænsning, der
kan fjernes med en lille patch el. lign. Kan det samme lade sig gøre med
en iPod mini, eller spiller den -desværre- bare ikke højere?

Venlig hilsen
Peter

Fra : Ole Jensen

Dato : 21-11-04 21:39

Peter T <ihatespam@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> kan fjernes med en lille patch el. lign. Kan det samme lade sig gøre med
> en iPod mini, eller spiller den -desværre- bare ikke højere?

Det kan godt lade sig gøre at fjerne begrænsningen.

goPod er svaret.
http://gopod.free-go.net/index_en.htm

Det er på eget ansvar.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Peter T

Dato : 21-11-04 22:18

Ole Jensen wrote:

> Det kan godt lade sig gøre at fjerne begrænsningen.
>
> goPod er svaret.
> http://gopod.free-go.net/index_en.htm
>
> Det er på eget ansvar.

Tak for svaret.