0 helbredelse
Fra : news.tele2.dk

Dato : 21-11-04 18:30

0 helbredelser sket/dokumenteret vha. bøn de sidste 2+ millioner år.

Fra : Vidal

Dato : 21-11-04 22:16

news.tele2.dk (Niels Ulrik) wrote:
> 0 helbredelser sket/dokumenteret vha. bøn de sidste 2+ millioner år.

Kan du dokumentere det, Niels Ulrik?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 21-11-04 23:30

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Kan du dokumentere det, Niels Ulrik?

Fy Vidal.

Den debatten trodde jeg var ferdig her i gruppen.
Det er ikke mulig å bevise eller dokumentere ting som ikke finnes. Derimot,
vi er i vår fulle rett til å forvente dokumentasjon / bevis fra dem som
påstår at ting finnes. Du bør ikke falle ned på AFs nivå.

HM

Fra : Vidal

Dato : 22-11-04 10:40

Harald Mossige wrote:
> [...]

> vi er i vår fulle rett til å forvente dokumentasjon / bevis fra dem som
> påstår at ting finnes. Du bør ikke falle ned på AFs nivå.

Ingen kan da dokumentere noget som helst om noget, der er
foregået før historisk tid.

Hvorfor er det kun mit sludder, du er efter, der bliver
da skrevet så meget andet, også.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 22-11-04 13:54

> [...]
> foregået før historisk tid.
>
> Hvorfor er det kun mit sludder, du er efter, der bliver

Neida det er sant og selvsakt, for førhistorisk tid er nettop tiden før der
finnes skriftlig dokumentasjon.

Den tiden der vi kan støtte oss til skriftlig materiale kalles historisk
tid, men, når vi leser den dokumentasjonen, så må vi alltid være kritiske.

Les det jeg skrev en gang til. Jeg synes du bør lære deg hva ordet
"dokumentasjon" og forsåvidt også "bevis" betyr og innebærer. Det er
igrunnen ikke så vanskelig

HM

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 22-11-04 13:55

Vidal <vidal@webspeed.dk> mælte sligt:

>Ingen kan da dokumentere noget som helst om noget, der er
>foregået før historisk tid.

Joda. Vi kan f.eks. ret entydigt tale om forskellige istider og uddøde
dyrearter, selv om vi ikke har nogen skriftlige kilder til dem.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Er du i stand til at give dine medmennesker gaver,
er det dig, der bør sige tak."

Fra : Vidal

Dato : 22-11-04 14:03

Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:
> Vidal <vidal@webspeed.dk> mælte sligt:

> Joda. Vi kan f.eks. ret entydigt tale om forskellige istider og uddøde
> dyrearter, selv om vi ikke har nogen skriftlige kilder til dem.

Ja, jeg skulle have været mere nøjagtig i min
formulering, når den implicitte reference
tydeligvis ikke slår til.

--
Venlig hilsen

Villy dalsgaard

Fra : Lyrik

Dato : 22-11-04 14:17

news.tele2.dk wrote:
> 0 helbredelser sket/dokumenteret vha. bøn de sidste 2+ millioner år.
Taler vi her med "emeritus":Niels Ulrik Reinwald nur@softorange.com?

I så fald har Jørgens bøn virket! Han bad en hel del for dig!
Ja jeg tror det er dig, for du har hele tiden fokuseret på at ingen bøn
virker.
Hvis det er "dig", så velkommen tilbage!
Hvor løst dette tilhørsforhold på nettet er, så samles "familien" igen!))

Hilsen
Jens Erik Bech