/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Mindhunters
Fra : Zeki


Dato : 21-11-04 18:00

http://www.imdb.com/title/tt0297284/

Spændingsfilm med bl.a Val Kilmer og Christian Slater

Amerikansk biografpremiere: Marts 2005
Dansk DVD premiere: denne uge

Nogle der ved hvorfor?

Mvh Zeki





 
 
Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 18:03


"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:7S3od.67588$Vf.3351092@news000.worldonline.dk...
> http://www.imdb.com/title/tt0297284/
>
> Spændingsfilm med bl.a Val Kilmer og Christian Slater
>
> Amerikansk biografpremiere: Marts 2005
> Dansk DVD premiere: denne uge
>
> Nogle der ved hvorfor?

Hvorfor hvad?



Zeki (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 21-11-04 18:09

> > Nogle der ved hvorfor?

Hvorfor denne big budget film kan lejes på DVD i Danmark næsten et halvt år
før den får bio-premiere?
Det er da rimeligt atypisk.

Mvh Zeki




Lars Hoffmann (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 21-11-04 18:21

Zeki wrote:

> Amerikansk biografpremiere: Marts 2005
> Dansk DVD premiere: denne uge
>
> Nogle der ved hvorfor?

fra imdb:
Originally set for a domestic theatrical release in 2003 and then early 2004;
the film was pushed back again to 4 June 2004 secondary to numerous positive
test screenings to facilitate an improved marketing campaign that included new
theatrical posters and an official website. After Dimension Films and Miramax
sustained two massive waves of layoffs, the film languished in the studio's
vault in limbo for a sustained period of time, practically forgotten.

Zeki (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 21-11-04 18:20

>After Dimension Films and Miramax
> sustained two massive waves of layoffs, the film languished in the
studio's
> vault in limbo for a sustained period of time, practically forgotten.

Det giver da stadig ingen mening. Det er jo ikke fordi de ikke vil/ville
frigive filmen. Hele verden, pånær det land som den er produceret i, har
mulighed for at se den, da den enten kan lejes på DVD eller ses i biffen
dér.

Det må da være første gang, at folk i filmens hjemland er de sidste der får
muligheden. Eller har der tidligere været lignende. Måske Chaplins
'Diktatoren'?

Mvh Zeki




Søren Kjeldsen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 21-11-04 18:32

> Spændingsfilm med bl.a Val Kilmer og Christian Slater
>
> Amerikansk biografpremiere: Marts 2005
> Dansk DVD premiere: denne uge
>
> Nogle der ved hvorfor?
>
> Mvh Zeki

Så den lige i går... SKOD!!!
Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue Sea
blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?



Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 19:06


"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
news:1i4od.3166$PE7.242@news.get2net.dk...

> Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
> tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue Sea
> blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?

Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..



Konrad (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 21-11-04 19:24

"Brian P" <kanal@klog.dk> wrote in message
news:30c3nbF2ufrqiU1@uni-berlin.de...
>
> > Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
> > tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue
Sea
> > blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?
>
> Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..

Rystende - skulle jeg have gættet ville jeg mene der var 99% chance for at
den *ikke* var blevet vist i biograferne - det er nok derfor jeg efterhånden
har fået den holdning at film er noget man ser hjemme på sin egen flimmer...



Søren Kjeldsen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 21-11-04 19:25

>> Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
>> tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue Sea
>> blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?
>
> Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..
>

Arrrrhhhhhh... Ved du nu hvad? Det var den sgi ikke. Samme komplots
kvalitet. Samme udgangspunkt med en eller to "kendisser", som dør
forholdsvis hurtigt.
Da den kære Samuel blev dræbt af den haj, faldt min underkæbe ned med et
bang! Hvorefter jeg faktisk begyndte at grine. Stakkels kendisser, hvorfor
gør de det dog?



Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 19:33


"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
news:L35od.3851$1_2.1808@news.get2net.dk...

> Arrrrhhhhhh... Ved du nu hvad? Det var den sgi ikke. Samme komplots
> kvalitet. Samme udgangspunkt med en eller to "kendisser", som dør
> forholdsvis hurtigt.

Jo, den var. Den havde nemlig hajer og en kanariefugl! ;)

> Da den kære Samuel blev dræbt af den haj, faldt min underkæbe ned med et
> bang! Hvorefter jeg faktisk begyndte at grine. Stakkels kendisser, hvorfor
> gør de det dog?

Jeg syntes det var en fed twist at Jackson blev nappet lige der midt i hans
motiverende tale. Og endnu federe med Stellan Skarsgaard og smøgen... Jeg
var godt underholdt.




Niels Søndergaard (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 21-11-04 19:58

On Sun, 21 Nov 2004 19:24:49 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Da den kære Samuel blev dræbt af den haj, faldt min underkæbe ned med et
>bang! Hvorefter jeg faktisk begyndte at grine. Stakkels kendisser, hvorfor
>gør de det dog?

Dér spoilede du lige Deep Blue Sea, din ånd!



Mvh
Niels Søndergaard

Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 20:00


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:l8p1q0loieroavb2f7ulhbp9negub44hqf@4ax.com...
> On Sun, 21 Nov 2004 19:24:49 +0100, "Søren Kjeldsen"
> <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:
>
>>Da den kære Samuel blev dræbt af den haj, faldt min underkæbe ned med et
>>bang! Hvorefter jeg faktisk begyndte at grine. Stakkels kendisser, hvorfor
>>gør de det dog?
>
> Dér spoilede du lige Deep Blue Sea, din ånd!
>

Han skrev dog spoiler, din nisse!



-V- (21-11-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 21-11-04 20:13

Brian P wrote:
>> Dér spoilede du lige Deep Blue Sea, din ånd!
>
> Han skrev dog spoiler, din nisse!

Pas nu på med at kalde folk den slags.

Især når NS har ret og du tager fejl.





-V-



Søren Kjeldsen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 21-11-04 20:20

>> Han skrev dog spoiler, din nisse!
>
> Pas nu på med at kalde folk den slags.
>
> Især når NS har ret og du tager fejl.

Hvorfor? Skrev jeg ikke spoiler?



-V- (21-11-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 21-11-04 20:44

Søren Kjeldsen wrote:
>>> Han skrev dog spoiler, din nisse!
>>
>> Pas nu på med at kalde folk den slags.
>>
>> Især når NS har ret og du tager fejl.
>
> Hvorfor? Skrev jeg ikke spoiler?

Joda, spoileren gælder bare ikke den film, som diskussionen efterhånden kom
til at handle om.





-V-



Søren Kjeldsen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 21-11-04 20:55

>> Hvorfor? Skrev jeg ikke spoiler?
>
> Joda, spoileren gælder bare ikke den film, som diskussionen efterhånden
> kom til at handle om.

Ok... Så for fremtiden skal mit emne hedder (hvis situationen opstår): Re:
"emnet" (spoiler) men også (spoiler) for "anden film"?



ML-78 (21-11-2004)
Kommentar
Fra : ML-78


Dato : 21-11-04 21:49

Søren Kjeldsen skrev:

> > Joda, spoileren gælder bare ikke den film, som diskussionen
efterhånden
> > kom til at handle om.
>
> Ok... Så for fremtiden skal mit emne hedder (hvis situationen opstår):
Re:
> "emnet" (spoiler) men også (spoiler) for "anden film"?

At ændre emnelinien er noget rod. Skriv hellere ordet "spoiler" et sted
i teksten.


ML-78


Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 20:25


"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41a0e8da$0$19671$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Brian P wrote:
>>> Dér spoilede du lige Deep Blue Sea, din ånd!
>>
>> Han skrev dog spoiler, din nisse!
>
> Pas nu på med at kalde folk den slags.
>
> Især når NS har ret og du tager fejl.

Hvori har han ret og hvori tager jeg fejl?



-V- (21-11-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 21-11-04 20:43

Brian P wrote:
>>> Han skrev dog spoiler, din nisse!
>>
>> Pas nu på med at kalde folk den slags.
>>
>> Især når NS har ret og du tager fejl.
>
> Hvori har han ret og hvori tager jeg fejl?

Du spoiler DBS og spoileren gælder Mindhunters.





-V-



Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 20:49


"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41a0efd1$0$24723$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Du spoiler DBS og spoileren gælder Mindhunters.

Well... for fremtiden vil jeg begynde ALLE mine indlæg med "Spoiler", sådan
helt generelt ;)



Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 20:53

Og sorry til Niels S. Du er ikke en nisse.



-V- (21-11-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 21-11-04 21:05

Brian P wrote:
> Og sorry til Niels S. Du er ikke en nisse.

Well.
The jury is still out on that one....





-V-




Niels Søndergaard (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 21-11-04 21:14

On Sun, 21 Nov 2004 20:52:34 +0100, "Brian P" <kanal@klog.dk> wrote:

>Og sorry til Niels S. Du er ikke en nisse.

Jeg tog det ellers som en kompliment. Jeg holder meget af nisser.


Mvh
Niels Søndergaard

Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 22:34


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:hmt1q09mr0amq1j1gpl76aso59vo12topr@4ax.com...
>
> Jeg tog det ellers som en kompliment. Jeg holder meget af nisser.

OK, du er en nisse! ;)



Søren Kjeldsen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 21-11-04 20:55




Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 20:58


"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
news:Io6od.5064$4G6.782@news.get2net.dk...

Du er for flink, Søren..



David T. Metz (22-11-2004)
Kommentar
Fra : David T. Metz


Dato : 22-11-04 13:59

Søren Kjeldsen wrote:

> Da den kære Samuel blev dræbt af den haj, faldt min underkæbe ned med
> et bang! Hvorefter jeg faktisk begyndte at grine.

Hehe, det gjorde jeg også, men det var af en supplerende grund. Min
daværende kæreste havde inden filmen brokket sig over samarbejdsklimaet på
sit arbejde. Under talen hviskede hun så til mig: "Ham kunne vi godt bruge
på arbejdet", hvorpå hajen hapsede ham. Vi lå begge flade af grin til stor
irritation for nogle af de omkringsiddende.

David



Zeki (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 21-11-04 19:24

> Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..

Er dette et faktum, eller bare din personlige mening?

En del brugere på IMDB udtrykker sig i øvrigt ret positivt om Mindhunters.
Har ikke selv set den endnu.

Mvh Zeki



Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 19:35


"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:455od.67607$Vf.3353165@news000.worldonline.dk...
>> Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..
>
> Er dette et faktum, eller bare din personlige mening?

Det er naturligvis min personlige mening, men vurderet ud fra hvad jeg
ellers har set af den gale finne. På niveau med Cutthroat Island, vil jeg
sige...



Zeki (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 21-11-04 19:39

> Det er naturligvis min personlige mening, men vurderet ud fra hvad jeg
> ellers har set af den gale finne. På niveau med Cutthroat Island, vil jeg
> sige...

Er den det?

Så skal jeg helt klart se Mindhunters, for Cuttroat Island var en
fremragende tju-bang film. Langt bedre end Pirates of the Carribean, synes
jeg.

Mvh Zeki



Niels Søndergaard (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 21-11-04 19:56

On Sun, 21 Nov 2004 19:38:56 +0100, "Zeki"
<zeki@[fjerndette]tiscali.dk> wrote:

>> Det er naturligvis min personlige mening, men vurderet ud fra hvad jeg
>> ellers har set af den gale finne. På niveau med Cutthroat Island, vil jeg
>> sige...
>
>Er den det?
>
>Så skal jeg helt klart se Mindhunters, for Cuttroat Island var en
>fremragende tju-bang film. Langt bedre end Pirates of the Carribean, synes
>jeg.

MEGET bedre. Og Mindhunters er en glimrende film. Glæd dig.


Mvh
Niels Søndergaard

Per (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 22-11-04 10:12

>>Så skal jeg helt klart se Mindhunters, for Cuttroat Island var en
>>fremragende tju-bang film. Langt bedre end Pirates of the Carribean, synes
>>jeg.
>
> MEGET bedre. Og Mindhunters er en glimrende film. Glæd dig.
>
>
> Mvh
> Niels Søndergaard

Må jeg gætte på du også er stor fan af Michael Dudikoff og Van Damme ;?



Niels Søndergaard (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 22-11-04 14:12

On Mon, 22 Nov 2004 10:11:42 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>>>Så skal jeg helt klart se Mindhunters, for Cuttroat Island var en
>>>fremragende tju-bang film. Langt bedre end Pirates of the Carribean, synes
>>>jeg.
>>
>> MEGET bedre. Og Mindhunters er en glimrende film. Glæd dig.
>>
>>
>> Mvh
>> Niels Søndergaard
>
>Må jeg gætte på du også er stor fan af Michael Dudikoff og Van Damme ;?

Overhovedet ikke. De laver jo kun skodfilm - måske med undtagelse af
"Time Cop".


Mvh
Niels Søndergaard

Morten Bowman (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Morten Bowman


Dato : 22-11-04 21:52

On Sun, 21 Nov 2004 19:55:59 +0100, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>On Sun, 21 Nov 2004 19:38:56 +0100, "Zeki"
><zeki@[fjerndette]tiscali.dk> wrote:
>
>>> Det er naturligvis min personlige mening, men vurderet ud fra hvad jeg
>>> ellers har set af den gale finne. På niveau med Cutthroat Island, vil jeg
>>> sige...
>>
>>Er den det?
>>
>>Så skal jeg helt klart se Mindhunters, for Cuttroat Island var en
>>fremragende tju-bang film. Langt bedre end Pirates of the Carribean, synes
>>jeg.
>
>MEGET bedre. Og Mindhunters er en glimrende film. Glæd dig.

Ja jeg fandt den såmænd også udmærket. Ikke nogen stor film, men ganske
glimrende underholdning.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk


Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 19:59


"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:ej5od.67611$Vf.3353322@news000.worldonline.dk...
>> Det er naturligvis min personlige mening, men vurderet ud fra hvad jeg
>> ellers har set af den gale finne. På niveau med Cutthroat Island, vil jeg
>> sige...
>
> Er den det?
>
> Så skal jeg helt klart se Mindhunters, for Cuttroat Island var en
> fremragende tju-bang film. Langt bedre end Pirates of the Carribean, synes
> jeg.

Nu synes jeg ikke at Pirates of the Carribean var noget særligt og som sådan
er den efter min mening i samme kategori som Cutthroat Island og
Mindhunters.



Per (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 22-11-04 10:11

> Er den det?
>
> Så skal jeg helt klart se Mindhunters, for Cuttroat Island var en
> fremragende tju-bang film. Langt bedre end Pirates of the Carribean, synes
> jeg.
>
> Mvh Zeki
>
>

Ouch!



Niels Søndergaard (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 22-11-04 14:13

On Mon, 22 Nov 2004 10:10:46 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>> Er den det?
>>
>> Så skal jeg helt klart se Mindhunters, for Cuttroat Island var en
>> fremragende tju-bang film. Langt bedre end Pirates of the Carribean, synes
>> jeg.
>>
>> Mvh Zeki
>>
>>
>
>Ouch!

Hvorfor ouch? Manden har jo ret.


Mvh
Niels Søndergaard

Per (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 22-11-04 10:10

"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> wrote in message
news:455od.67607$Vf.3353165@news000.worldonline.dk...
>> Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..
>
> Er dette et faktum, eller bare din personlige mening?
>
> En del brugere på IMDB udtrykker sig i øvrigt ret positivt om Mindhunters.
> Har ikke selv set den endnu.
>
> Mvh Zeki
>
>

Den stinker totalt! En genemført dårlig og total B-agtig film.



Niels Søndergaard (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 22-11-04 14:13

On Mon, 22 Nov 2004 10:09:45 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Den stinker totalt! En genemført dårlig og total B-agtig film.

Ja, ja. Den er feset ind. Men vi er altså nogle, der godt kan lide
den.


Mvh
Niels Søndergaard

Niels Søndergaard (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 21-11-04 19:30

On Sun, 21 Nov 2004 19:05:32 +0100, "Brian P" <kanal@klog.dk> wrote:

>
>"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
>news:1i4od.3166$PE7.242@news.get2net.dk...
>
>> Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
>> tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue Sea
>> blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?
>
>Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..
>
Jeg er ikke enig. Mindhunters er glimrende gys og underholdning. Og i
øvrigt minder den om Deep Blue Sea (som også var glimrende
underholdning) på den måde, at man ikke ved, hvem den næste bliver.

Til dem, der ikke kender handlingen: En flok FBI-profilers in spe
opholder sig på en øde ø og bliver slået ihjel af en ukendt morder,
som kun kan være en af dem.

And then there were none...


Mvh
Niels Søndergaard

Søren Kjeldsen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 21-11-04 19:36

> Jeg er ikke enig. Mindhunters er glimrende gys og underholdning. Og i
> øvrigt minder den om Deep Blue Sea (som også var glimrende
> underholdning) på den måde, at man ikke ved, hvem den næste bliver.
>
> Til dem, der ikke kender handlingen: En flok FBI-profilers in spe
> opholder sig på en øde ø og bliver slået ihjel af en ukendt morder,
> som kun kan være en af dem.
>
> And then there were none...

Og det ufede er så, at det ER en af dem.
Fik jeg forresten understreget spoileren godt nok?




Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 19:40


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:fgn1q0dkpt2be9e6dj3q8ltr7ko5mpcmvf@4ax.com...
> On Sun, 21 Nov 2004 19:05:32 +0100, "Brian P" <kanal@klog.dk> wrote:

> Jeg er ikke enig. Mindhunters er glimrende gys og underholdning. Og i
> øvrigt minder den om Deep Blue Sea (som også var glimrende
> underholdning) på den måde, at man ikke ved, hvem den næste bliver.

Ja, det er ren Ten little Niggers, men hvis man er til den slags, vil jeg i
stedet anbefale Identity. Dén er fed!

Og ja, Mindhunters er skåret til efter samme læst som Deep Blue, men jeg
fandt den jævn og forudsigelig. Forudsagde selv hvem morderen var allerede i
barscenen i starten af filmen.



-V- (21-11-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 21-11-04 19:49

Brian P wrote:
> hvis man er til den slags, vil jeg i stedet anbefale Identity. Dén er fed!

Subscribe.

Sidste års største positive filmoverraskelse.






-V-



Søren Kjeldsen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Søren Kjeldsen


Dato : 21-11-04 20:14


"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41a0e323$0$19655$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Brian P wrote:
>> hvis man er til den slags, vil jeg i stedet anbefale Identity. Dén er
>> fed!
>
> Subscribe.
>
> Sidste års største positive filmoverraskelse.

Nu er jeg interesseret. Hvad handler den om? Og hvem er med?



Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 20:24


"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
news:YN5od.4501$qn5.1413@news.get2net.dk...
>
> Nu er jeg interesseret. Hvad handler den om? Og hvem er med?

http://www.imdb.com/title/tt0309698/



Niels Søndergaard (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 21-11-04 21:11

On Sun, 21 Nov 2004 20:23:46 +0100, "Brian P" <kanal@klog.dk> wrote:

>
>"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
>news:YN5od.4501$qn5.1413@news.get2net.dk...
>>
>> Nu er jeg interesseret. Hvad handler den om? Og hvem er med?
>
>http://www.imdb.com/title/tt0309698/
>
Og det er en feeeed film. Det er jeg ganske enig i.


Mvh
Niels Søndergaard

-V- (21-11-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 21-11-04 20:49

Søren Kjeldsen wrote:
>>> hvis man er til den slags, vil jeg i stedet anbefale Identity. Dén
>>> er fed!
>>
>> Subscribe.
>>
>> Sidste års største positive filmoverraskelse.
>
> Nu er jeg interesseret. Hvad handler den om? Og hvem er med?

Hvem der er med kan du læse om på Imdb.

Mine kommentarer: historien er en gammelkendt whodunnit/'10 små
negerdrenge', men udførelsen er i top.
Jeg kendte historien og slutningen, men alligevel blev jeg massivt
underholdt, fordi den er overbevisende på sin egen måde.
Castingen er helt i top - især Ray Liotta er fin.

Slutningen er skøn.





-V-



Brian P (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian P


Dato : 21-11-04 20:51


"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41a0f12e$0$24718$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg kendte historien og slutningen, men alligevel blev jeg massivt
> underholdt,

Gud, er den slags muligt? :D



Thomas K. Jeppesen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Thomas K. Jeppesen


Dato : 21-11-04 20:36

Brian P wrote:
> "Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> news:1i4od.3166$PE7.242@news.get2net.dk...
>
>
>>Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
>>tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue Sea
>>blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?
>
>
> Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..

Deep Blue Sea er et mesterværk!


Niels Søndergaard (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 21-11-04 21:09

On Sun, 21 Nov 2004 20:36:14 +0100, "Thomas K. Jeppesen"
<invalid@sick.house> wrote:

>Brian P wrote:
>> "Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
>> news:1i4od.3166$PE7.242@news.get2net.dk...
>>
>>
>>>Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
>>>tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue Sea
>>>blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?
>>
>>
>> Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..
>
>Deep Blue Sea er et mesterværk!

Tænk, at vi to endelig kan blive enige om noget. Jeg fatter heller
ikke, hvorfor den film altid skal nedgøres, når den nu er så skidegod.


Mvh
Niels Søndergaard

Thomas K. Jeppesen (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Thomas K. Jeppesen


Dato : 21-11-04 22:41

Niels Søndergaard wrote:
> On Sun, 21 Nov 2004 20:36:14 +0100, "Thomas K. Jeppesen"
> <invalid@sick.house> wrote:
>
>
>>Brian P wrote:
>>
>>>"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
>>>news:1i4od.3166$PE7.242@news.get2net.dk...
>>>
>>>
>>>
>>>>Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
>>>>tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue Sea
>>>>blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?
>>>
>>>
>>>Jo, det gjorde den. Men den var også betydeligt bedre end Mindhunters..
>>
>>Deep Blue Sea er et mesterværk!
>
>
> Tænk, at vi to endelig kan blive enige om noget. Jeg fatter heller
> ikke, hvorfor den film altid skal nedgøres, når den nu er så skidegod.

Er der så håb for mig endnu?   

Brian, Rikke & Krist~ (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian, Rikke & Krist~


Dato : 22-11-04 19:35


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:8ct1q0941ei86d8vet8vtqb3hp8jgsjf7m@4ax.com...
>
> Tænk, at vi to endelig kan blive enige om noget. Jeg fatter heller
> ikke, hvorfor den film altid skal nedgøres, når den nu er så skidegod.

Ved heller ikke om den skal nedgøres, men god det synes jeg bestemt ikke den
er. Kan den bruges som underholdning en regnvejrs søndag...ja det kan den
faktisk godt... Så den første gang i biffen, der var den ok. Så genså jeg
den på DVD, der var den altså dårlig. Så har man ikke set den før, er den ok
underholdning, men den holder altså ikke til mere end et gennemsyn.

Og at kalde den for et mesterværk som en tidligere gjorde, er altså tegn på
at man ikke på nogen måde har nogen kritisk sans. Jeg selv har massere af
film i min samling som jeg elsker at se, gentagne gange, f.eks. Blade II,
Den 13. Kriger og Romeo must die...ingen af disse film er i nærheden af
mesterværker, kan endag godt forstå at nogle synes de er dårlig, men de
applerer af forskellige grunde til mig...derfor holder jeg af dem...men
mesterværker...nej. Så skal vi snakke om film som f.eks. Moulin Rouge og der
tåler Deep Blue Sea da ingen sammenligning (ved godt det er svært at
sammenligne forskellige genre...men alligevel

Mvh. Brian

>
>
> Mvh
> Niels Søndergaard



Morbid Angel (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Morbid Angel


Dato : 21-11-04 22:00

On Sun, 21 Nov 2004 20:36:14 +0100, "Thomas K. Jeppesen"
<invalid@sick.house> wrote:

>
>Deep Blue Sea er et mesterværk!

Ja i at stjæle penge fra folk med meget ringe smag =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Brian, Rikke & Krist~ (21-11-2004)
Kommentar
Fra : Brian, Rikke & Krist~


Dato : 21-11-04 19:21

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
news:1i4od.3166$PE7.242@news.get2net.dk...
>> Spændingsfilm med bl.a Val Kilmer og Christian Slater
>>
>> Amerikansk biografpremiere: Marts 2005
>> Dansk DVD premiere: denne uge
>>
>> Nogle der ved hvorfor?
>>
>> Mvh Zeki
>
> Så den lige i går... SKOD!!!
> Måske var der tvivl om at den overhovedet skulle gå i biografen. Når man
> tænker på kvaliteten i filmen kan det måske godt begrundes. Deep Blue Sea
> blev da heller ikke vist i bio'en, gjorde den?
Jo den brugte jeg desværre tid på i biffen, og hvis mindhunters er
dårligere, som en siger, så skal jeg holde mig langt væk fra denne film.

Mvh, Brian Kjeldsen

>
>



-V- (21-11-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 21-11-04 19:17

Zeki wrote:
> http://www.imdb.com/title/tt0297284/
>
> Spændingsfilm med bl.a Val Kilmer og Christian Slater
>
> Amerikansk biografpremiere: Marts 2005
> Dansk DVD premiere: denne uge

Premiere på p2p-netværk for et halvt år siden.

Den er sjov at gætte den næste bestialske mordmetode til.





-V-



Zeki (22-11-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 22-11-04 21:03

Så fik jeg set den. Ganske fed film. Lidt i stil med 'Identity'. Jeg følte
mig godt underholdt.

Mvh Zeki



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste