CSS backgorund repeat: no-repeat virker ik~
Fra : John Jessen

Dato : 21-11-04 15:35

Jeg bruger flg. syntaks i mit stylesheet:

TR.header {
background-image: url("water.jpg");
background-repeat: no-repeat;
}

Billedet kommer fint ind i headeren, men repeteres alligevel! Om jeg skriver
repeat-x, repeat-y, repeat-xy eller no-repeat er fløjtende ligegyldigt, der
repeates. Jeg er forvirret, og håber der er en venlig sjæl der kan give et
forslag til løsning (har testet i IE 6 og Fireworks 1.0).

John

Fra : John Jessen

Dato : 21-11-04 16:56

"John Jessen" <John_jessen2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligegyldigt, der repeates. Jeg er forvirret, og håber der er en venlig
> sjæl der kan give et forslag til løsning (har testet i IE 6 og Fireworks

Problem løst. Det var en "fejl-40" - havde to "td" elementer i headeren.