Table <-> CSV
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 17-05-01 19:32

Jeg har før hørt at der findes components, der får en CSV fil til at se ud
nødagtig som en database i en Table.

Jeg har også fundet et par stykker - men ikke rigtig nogen der virker
ordentlig.

Nogen der kender til en, helst freeware ?

Ulrik Vadstrup

Fra : Jeppe Haugstrup

Dato : 18-05-01 21:15

"Ulrik Vadstrup" <vadstrup@post12.tele.dk> wrote in
<9e15cj$2p8q$1@news.cybercity.dk>:

> Jeg har før hørt at der findes components, der får en CSV fil til at se
> ud nødagtig som en database i en Table.

Hvad er der galt med BDE til dette ?

Jeppe

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 26-05-01 10:31

"Jeppe Haugstrup" <haugstru@post4.tele.dk> wrote in message

> Hvad er der galt med BDE til dette ?
>
> Jeppe

Såmænd ikke andet end at BDE så skal distribueres med programmet, Alias osv
skal sættes op.

Mange gange kunne det være nemmere at bruge en csv fil, hvilket jeg også gør
i dag - men kunne man få det til at opføre sig som en table, gav det jo et
væld af muligheder.

Ulrik

Fra : P.L.

Dato : 26-05-01 20:14

Hej ULRIK
Bare et lille dumt spørgsmål.

Hvad er en CSV fil

--
P.L.

Fra : Niels

Dato : 26-05-01 21:19

Just as I expected, P.L. came up with this:

>Bare et lille dumt spørgsmål.
>
>Hvad er en CSV fil

CSV betyder "Comma Separated Values". En "flad fil" med en række værdier
separeret af kommaer. Hvis der er komma i (og normlt også hvis der er
mellerum i) en værdi putter man anførselstegn rundt om værdien.

--
Niels aka. niLLer aka. G4S

Fra : P.L.

Dato : 28-05-01 00:11

Tak Niels
Kommeseparerede filer og FastRecordLength filer kendte jeg godt, blot ikke under denne tekniske
betegnelse CSV

P.L.