1974
Fra : preben nielsen

Dato : 21-11-04 10:15

I forbindelse med en "happening" har jeg desparat brug for at
blive mindet om danske hits fra hitlisterne i 1974.

Jeg mente at have et link, men netop den side er nu lukket.
Grrrrrrr

På forhånd tak !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-11-04 10:41

preben nielsen <prel@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41a05c9a$0$11554$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> blive mindet om danske hits fra hitlisterne i 1974.
>
> Jeg mente at have et link, men netop den side er nu lukket.

´______________

DE OFFICIELLE DANSKSPROGEDE TOPHITS FRA 1974 VAR I NÆVNTE RÆKKEFØLGE:

1: Snart er du mer end 17 år (Annette Klingenberg)
2: Da farfar var ung (2 jyder)
3: Mini Max (Anette Klingenberg)
4: En sød student fra Holstebro (Dorthe Kollo)
5: Den gamle Tennesee-waltz (Birthe Kjær)
6: Først en halv time på den ene side (Niels Hausgård)
7: Sig godmorgen (Grethe Ingmann) - og absolut ikke "IngEmann"
8: Waterloo (Lecia og Lucienne)
9: Den bedste pige du kan få (Klaus og Servants)
10: Lisson du (Keld Heick)
11:Virus og Bakterier (Bjørn og Okay)
12: Nina kære Nina (John Mogensen)
13: Ædelsten og røde roser (Anniqua)
14: Musikalske venner (Allan Mortensen)
15: Har du set Mona Lisa (Otto Brandenburg)
16: Så tar vi cyklerne frem (Mads Nørgård)
17: Klap i takt (Ingjerd Helen og Fire Beatsch)
18: Kasket Karl (Flemming Antoni)
19: Venter på en banegård (Keld Heick)
20: Farende musikanter (Allis og Rita)

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 21-11-04 11:49

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> 15: Har du set Mona Lisa (Otto Brandenburg)
> 16: Så tar vi cyklerne frem (Mads Nørgård)
> 17: Klap i takt (Ingjerd Helen og Fire Beatsch)

Jeg tvivler på at han mente Dansktoppen - mere den officielle danske
hitliste.
Am i right?

/Rasmus

Fra : Martin

Dato : 21-11-04 16:57

Hejsa
Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> Jeg tvivler på at han mente Dansktoppen - mere den officielle danske
> hitliste.

Dansktop musik har vel også en hitliste, og havde det også i 1974. Hvad er
problemet ?

> Am i right?

Aner det ikke.

Mvh
Martin

Fra : preben nielsen

Dato : 21-11-04 21:51

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:no_nd.175$oo5.59@news.get2net.dk...

> Jeg tvivler på at han mente Dansktoppen - mere den officielle
> danske hitliste.
> Am i right?

Både og..... Jeg husker nu klart 1974 dansktopmæssigt, så dem
snupper jeg

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk