Så blev det min tur!!!!!
Fra : ZX-10

Dato : 21-11-04 10:06

Så blev den gamle trofaste ZX-10 endeligt skiftet ud. Kan man mon vænne sig
til det der V-2????...:)))))
http://www.dinglepjortmc.dk/index-filer/Page358.html

Kenneth TL1000s- 02
webmaster@dinglepjortmc.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-11-04 10:35

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i

> Så blev den gamle trofaste ZX-10 endeligt skiftet ud. Kan man mon vænne sig
> til det der V-2????...:)))))
> http://www.dinglepjortmc.dk/index-filer/Page358.html

Jeg tror den V-2 du har fået fat i der, er endda særdeles styrevillig og vil
kræve noget tilvænning Men tillykke med den!

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : flemsus

Dato : 21-11-04 10:42

ZX-10 wrote:
> Så blev den gamle trofaste ZX-10 endeligt skiftet ud. Kan man mon
> [...]

AAAAAD hvor er den grim!!!
--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Bo-gsxR

Dato : 21-11-04 11:30

> http://www.dinglepjortmc.dk/index-filer/Page358.html
>
> Kenneth TL1000s- 02

Tillykke med den fede kværn. de lyder sku godt
har hørt at 180 bagpå skulle gøre underværke i sving.

du må glæde dig til sæsonen starter

bo-gsxR
www.skakmat.webbyen.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-11-04 15:15

ZX-10 wrote:
> Så blev den gamle trofaste ZX-10 endeligt skiftet ud. Kan man mon
> [...]

Tillykke med den
Synes denne url gør billedet pænere at se på,
http://www.dinglepjortmc.dk/index-filer/image649.jpg

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : TL1000s

Dato : 21-11-04 16:05

> Tillykke med den
> Synes denne url gør billedet pænere at se på,
> [...]

Kenneth TL-1000s

www.dinglepjortmc.dk

Fra : S.G \(AkA Sebastian ~

Dato : 21-11-04 17:34

lækkert :) superdef cykel, der har gode køreegenskaber og samtidig er enorm
skæg at lege på :)
Smid en lille modstand på et kabel og dine 4 første gear er åbne!
Glem KN-filter da det intet giver før du modificerer luftfilterkassen.
sammenlagt kan du hente 10-15HK og Nm i HELE området. (fik min)
Du kan maile mig for mere info i fald

:)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-11-04 20:59

Stort tillykke med den.

Nu fik du vel de manglende cylindere med en pose

Ses

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 22-11-04 20:07

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Så blev den gamle trofaste ZX-10 endeligt skiftet ud. Kan man mon vænne
> sig
> til det der V-2????...:)))))

Tjae, det gik fint for mig da jeg lavde næsten samme øvelse i foråret.
ZX-10'eren blev dog skiftet til en DL 1000... - for mit vedkommende var det
kørestillingen der bød på den største tilvænning, men det propblem får du
næppe...

Asger
V-Strom