Juleweekend... nu i Berlin
Fra : Carsten Christiansen

Dato : 21-11-04 09:43

Med Michaels hjælp har jeg nu næsten belsuttet mig for Berlin (med mindre
andre har bedre forslag), men hvordan er det så at være i Berlin fra d.
23-26 dec?

Er alt lukket, foregår der nogle spændende ting, eller hvordan er
situationen? Nogen gode tips?

På forhånd tak, Carsten

Fra : Michael

Dato : 21-11-04 12:44

Carsten Christiansen wrote:

> [...]
> 23-26 dec?
>
> Er alt lukket, foregår der nogle spændende ting, eller hvordan er

Der må jeg melde pas, da jeg aldrig har været i Berlin, bortset fra en
gang, hvor jeg skiftede bus på vej mod Prag. Men det er jo en ret stor
by, så mon ikke der foregår noget?

/michael

Fra : Inger Buchard

Dato : 21-11-04 13:49

"Carsten Christiansen" <casseFJERNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 23-26 dec?
>
> Er alt lukket, foregår der nogle spændende ting, eller hvordan er

De aktuelle muligheder annonceres et par uger før på
http://www.zitty.de/

Generelt får du info på
http://www.berlin.de/

Men skulle alt være lukket 25.12. er byen i sig selv en seværdighed, og på
Kreuzberg finder I med garanti åbne restauranter - tyrkerne holder jo ikke
jul.
Tag vinterudrustning med - Berlin er en blæsende by, og østenvind virker på
en eller anden måde særlig kold.

Inger

Fra : Mogens

Dato : 24-11-04 19:58

On Sun, 21 Nov 2004 13:49:20 +0100, "Inger Buchard"
<ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> wrote:

>Men skulle alt være lukket 25.12. er byen i sig selv en seværdighed

Jep - jeg har været i Berlin i julen inkl. juleaften.
Der er masser at se på, og juleudsmykning er "enorm".

>Tag vinterudrustning med - Berlin er en blæsende by, og østenvind virker på
>en eller anden måde særlig kold.

Dét er nu ikke min oplevelse - at det er en blæsende by. Lejligheden,
jeg låner, ligger i centrum, og det er mit indtryk, at vinden blæser
hen over tagene...

Mvh Mogens

Fra : Carsten Christiansen

Dato : 25-11-04 19:09

"Mogens" <no@mail.dk> wrote in message

> [...]

> Dét er nu ikke min oplevelse - at det er en blæsende by. Lejligheden,
> jeg låner, ligger i centrum, og det er mit indtryk, at vinden blæser

Mogens, kan jeg udlede af dit svar at det faktisk er en god ide at tage til
berlin i de 3-4 dage julen jo varer?

Mvh Carsten

Fra : Mogens

Dato : 25-11-04 22:28

On Thu, 25 Nov 2004 19:09:00 +0100, "Carsten Christiansen"
<casseFJERNES@pc.dk> wrote:

>Mogens, kan jeg udlede af dit svar at det faktisk er en god ide at tage til
>berlin i de 3-4 dage julen jo varer?

Vi har nu besøgt Berlin 3 gange 1 uge - de 2 af opholdene var i Julen!

Mvh Mogens

Fra : Carsten Christiansen

Dato : 26-11-04 20:18

> Vi har nu besøgt Berlin 3 gange 1 uge - de 2 af opholdene var i Julen!
>
> Mvh Mogens

Perfekt, jeg takker for svaret, og glæder mig til turen