Skærme
Fijala 3554
Strømforsyning
Fra : Troja

Dato : 21-11-04 04:46

Nogen der kan sige mig hvor mange amp denne skærm skal bruge for at køre ?
har fået skærmen fra et værksted uden adapter, ved den kører 12v men ikke
hvor mange amp den skal have.

http://www.fujitsu-siemens.no/new/rl/peripherals/displays/home/15LCD/standardc384fam.html

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-11-04 11:32

Troja wrote:

> køre ? har fået skærmen fra et værksted uden adapter, ved den kører

Hiv fat i værkstedet.

Jesper G. Poulsen

Fra : Troja

Dato : 22-11-04 00:26

Jesper G. Poulsen tastede følgende

> Hiv fat i værkstedet.

Og ? jeg har fået den uden adapter, spørger derfor om data...

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 22-11-04 00:47

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev:

>Jesper G. Poulsen tastede følgende

>Og ? jeg har fået den uden adapter, spørger derfor om data...

Er det et autoværksted?
Hvis det er et værksted der har med skærme (ikke til biler) at gøre,
kunne det jo være at de kendte specifikationerne.
Jesper's forslag er da ikke helt ved siden af.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Troja

Dato : 22-11-04 06:15

Michael Pilgaard tastede følgende
> Er det et autoværksted?

Præcis, en skærm de havde stående uden adapter til

Havde det været et hos en rep. af skærme havde jeg selvfølgelig spurgt
der...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-11-04 09:22

Troja wrote:

> Præcis, en skærm de havde stående uden adapter til

Det skrev du ikke noget om. I min terminologi er et værksted
ensbetydende med et elektronikværksted.

Jesper G. Poulsen

Fra : JSH [9800]

Dato : 22-11-04 00:43

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har fået skærmen fra et værksted uden adapter, ved den kører 12v men ikke

Prøv at læse her:
http://manuals.fujitsu-siemens.com/PERIDOCS/MONITOR/LCD/A26361-K826-Z100-DE.PDF

eller skriv til Fujitsu-Simens

Fra : Troja

Dato : 22-11-04 06:17

JSH [9800] tastede følgende
> Prøv at læse her:

http://manuals.fujitsu-siemens.com/PERIDOCS/MONITOR/LCD/A26361-K826-Z100-DE.PDF

Takker, men har fået manual med, jeg kan bare ikke lige hitte noget ud over
det på s17

> eller skriv til Fujitsu-Simens

Har de noget her i dk ?

Fra : Jesper G. Poulsen