Nick Cave koncertbilleder
Fra : Jals

Dato : 20-11-04 23:35

Hej med Jer

Er der nogen, der vil dele deres billeder fra Nick Cave-koncerten i går?

Mvh. Jonas

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 20-11-04 23:48

Mine kommer op på www.musik.dk i løbet af i morgen.
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-11-04 00:49

Jacob Dinesen wrote:

> Mine kommer op på www.musik.dk i løbet af i morgen.

Lyder godt. Det var en fænomenal koncert! Årets næstbedste - jeg så Tom
Waits i mandags.

Jacob
--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Jals

Dato : 21-11-04 01:38

Super!

>"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> skrev
Lyder godt. Det var en fænomenal koncert! Årets næstbedste - jeg så Tom
> Waits i mandags.

Ja, dér ville jeg virkelig også gerne ha' været. Han er ikke nem at fange ;)

Jonas
--
Pastrámi - kemi for livet!
www.pastrami.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-11-04 13:26

Jacob Skaaning wrote:

> Lyder godt. Det var en fænomenal koncert! Årets næstbedste - jeg så Tom
> Waits i mandags.

GRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

Tom Waits og Nick Cave... Jeg så ingen af dem :(

Hvor så du Waits henne?

/David

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-11-04 20:20

David Rasmussen wrote:

> GRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Tom Waits og Nick Cave... Jeg så ingen af dem :(
>
> Hvor så du Waits henne?

Loppen!

Spøg til side... Berlin. I et kæmpe teater, der var meget lig Det Kongelige.
Kom nu, Alicia Keys har fået lov til at spille derinde, hvorfor ikke Tom?
Onde verden!

Jacob
--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-11-04 11:45

Jacob Skaaning wrote:

> Spøg til side... Berlin. I et kæmpe teater, der var meget lig Det Kongelige.
> Kom nu, Alicia Keys har fået lov til at spille derinde, hvorfor ikke Tom?
> Onde verden!

Det er totalt fucked!

/David