FS1 Servicebog #2
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-11-04 20:39

Hey alle

Til de interesserede har jeg lagt den tidligere publiserede servicebog på
min hjemmeside.

Bogen kan findes her på http://tuxx.dk/fs1 enten som enkeltfiler til hver
side eller som den samlede tar/gz-pakke der ligger.

Det forlyder at WinRAR kan klare gz-filen til dem som kører Windows.

Til Linux-brugerne skulle der ikke være nogen problemer - bare pak den ud
med 'tar xzvf fs1_servicebog.tar.gz' i din terminal eller brug det
medleverede GUI til pakkeformatet.

Håber den kan bruges!

Problemer så sig endelig til!

En stor tak til Allan Riise skal lyde herfra for at have hjulpet!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Allan Riise

Dato : 20-11-04 20:47

Martin Johansen [6000] wrote:
> [...]
> hver side eller som den samlede tar/gz-pakke der ligger.
>
> Det forlyder at WinRAR kan klare gz-filen til dem som kører Windows.

Er afprøvet, og virker fint.

> [...]
>
> Håber den kan bruges!
>
> Problemer så sig endelig til!
>
> En stor tak til Allan Riise skal lyde herfra for at have hjulpet!

No Problemo

Og en stor tak til dig, for at hoste den ......

--
Allan Riise
"Power is not revealed by striking hard

Fra : Preuthun

Dato : 21-11-04 17:16

Hej

God idé. Det virker fint. Det kunne være man sku' ha' sådan en svend engang.

--
Mvh. Jan Preuthun
Bemærk venligst.

Please remark:
Remove KK in adress if answered by direct email

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-11-04 19:02

Preuthun skrev:

> Hej
>
> God idé. Det virker fint. Det kunne være man sku' ha' sådan en svend
> engang.

Jeg vil sq gerne have en igen - ikke som transportmiddel men udelukkende
for at sætte den i tiptopstand sådan lidt efter lidt.

Og så selvfølgelig lige lufte FS1'eren om søndagen til stor misundelse
for naboens knægt

Fra : Micki

Dato : 23-11-04 22:11

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at sætte den i tiptopstand sådan lidt efter lidt.
>
> Og så selvfølgelig lige lufte FS1'eren om søndagen til stor misundelse

Har en til salg hvis det skulle ha interresse..! bare mail mig for info og
billeder..

Fra : Rasmus

Dato : 23-11-04 11:39

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in

> [...]

> Håber den kan bruges!
>
> Problemer så sig endelig til!
>
> En stor tak til Allan Riise skal lyde herfra for at have hjulpet!

Takker