E-Mail
webnoob 5265
OE står af?
Fra : ----P.Sir----

Dato : 20-11-04 19:48

jeg bruger OE til nyhedsgrupper, og når jeg skriver et indlæg, og trykker
på "send" knappen, så lægger meddelelsen sig i udbakken. (har valgt IKKE at
sende straks).
Men jeg kan så ikke trykke "send/modtag" oppe foroven, for den er ikke
aktiv. Først når jeg lukker og derefter genåbner OE, så går meddelelsen af
sted.
Sådan synes jeg nu ikke altid det har været, så hvad kan være galt? Det
synes som om den "hopper af" nettet, men hvis jeg går til en anden NG, så
henter alligevel de nyeste indlæg, så jeg er stadig online???
/preben

Fra : Gevaldi

Dato : 20-11-04 21:52

----P.Sir---- skriblede:
> jeg bruger OE til nyhedsgrupper, og når jeg skriver et indlæg, og
> trykker på "send" knappen, så lægger meddelelsen sig i udbakken. (har
> valgt IKKE at sende straks).

Det ved eksperterne i OE og de sidder i:

*Find den rigtige nyhedsgruppe på*
http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
/Gevaldi

Fra : Lars P

Dato : 21-11-04 19:41

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ----P.Sir---- skriblede:
>

> Det ved eksperterne i OE og de sidder i:

> [...]
Gevaldi
Du er da s.... irriterende. velkommen i killfilteret outlook express
whatever !

/Lars

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-11-04 20:34

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-11-04 20:41

Lars P wrote:
> Du er da s.... irriterende. velkommen i killfilteret outlook express
> whatever !

Hvorfor er det irriterende ?

Det er da et venligt råd til hvor spørgeren kan få et bedre svar - nemlig i
den gruppe, hvor spørgsmålet hører til - og hvor der er flest, der ved noget
om OE.

De der er rigtig skrappe til OE - de læser kun OE-gruppen - og ikke denne,
da de ikke har interesse i den.

Så jeg syntes, da, at det var et godt svar

Om det så kvalificerer mig til en plads i dit kill-filter, det kan ikke
bekymre mig særlig meget.

Men den diskussion hører ikke til her i gruppen - så der er lige en fut til
dk.admin.netikette....

Jan

Fra : L.E.P.

Dato : 22-11-04 16:06

Sun, 21 Nov 2004 19:41:11 +0100, skrev "Lars P"
<IngenMailTak@skaldu.ha> :

>Gevaldi
>Du er da s.... irriterende.
>
>/Lars

Ja - men det er måden han gør det på der er irriterende.

Hilsen (en anden) Lars